۱۳۹۱ خرداد ۲۰, شنبه

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراختورسازی تبریز شد


تك توران : تونی که سابقه مربیگری در تیمهای سویا ،‌ینفیکا ، بوردو ، ال اتفاق ، الاتحاد ، و برخی تیم ها را دارد به عنوان سرمربی جدید تیم تراختورسازی انتخاب شده است شنیده حاکی از آن است که از ۳ روز بعد تمرین های تراکتور زیر نظر تونی آغاز خواهد شد .

این مربی 65 ساله، برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد در ایران به سر میبرد و به زودی قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند.
 آنتونیو خوزه اولیویرا (António José Oliveira) ملقب به تونی(Toni) در سال 1964 در منطقه آنادیا پرتغال به دنیا آمد. وی سابقه بازی در تیمهای آکادمیکا وبنفیکای کشورش را داراست و همچنین در 33 بازی برای تیم ملی پرتغال به میدان رفته است.

 تونی دو بار به عنوان سرمربی تیم بنفیکا، جام قهرمانی باشگاه های پرتغال را کسب کرده است و یکبار جام حذفی این کشور را بالای سر برده است. در ادامه فعالیتش، با تیم بردو فرانسه، قهرمانی جام اینتر توتو اروپا را به کارنامه اش افزوده است.

 تیم الاهلی مصر، با هدایت این مربی پرتغالی، به مقام قهرمانی مسابقات جام حذفی آفریقا و همچنین جام حذفی مصر دست یافته است. موفقیت های وی در آسیا نیز ادامه داشته و با تیم الاتحاد عربستان، قهرمانی جام پادشاهی این کشور و نایب قهرمانی مسابقات جام خلیج فارس را به کارنامه اش افزوده است.

 تونی با تیم الاتحاد عربستان نیز موفق به کسب مقام نایب قهرمانی عربستان شده است و این تیم را در جام باشگاه های آسیا، به مرحله نیمه نهایی رسانده است.

 مقصد کنونی وی، تیم تراکتورسازی میباشد که امیدواریم با حمایت همه جانبه هواداران و مسئولین، موفقیت های وی در این تیم نیز ادامه داشته باشد.