۱۳۹۱ خرداد ۲۰, شنبه

درگیری شدید در فضولی و ارسال سلاح ، ارزاق و سوخت از ایران به ارمنستان


تك توران : بنا به خبرهای ارسالی مقارن عصر امروز جمعه نوزده خرداد درگیری های شدید در محور فضولی در منطقه قره باغ اشغالی شروع شده و ادامه دارد.

خبر رسیده به اورمو ایشچیلری حاکی است ارتش ارمنستان سعی می کند جنازه های متعلق به نیروهایش را جمع آوری کند تا بدست ارتش آزربایجان نیافتند. خبر ها حاکی از موفقیت عملیات پیشگیرانه ارتش آزربایجان دارد. نیروهای اشغال گر سعی می کنند به حمله متقابل دست بزنند ولی تاکنون موفقیتی بدست نیاورده اند. نیروهای ارمنی کفایت سابق خود را نداشته و به نظر می رسد چه از نظر تعداد و چه روحیه نمی توانند مواضع خود را حفظ کنند. برابر اطلاعات رسیده روحیه نیروهای خودی در مواجه با دشمن اشغال گر بسیار عالی است .

همچنین بر اساس گزارش veteninfo.az شامگاه دیشب یک هواپیمای باربری از فرودگاه تبریز به مقصد ارمنستان پرواز کرده است . بنا به گزارش ارسالی ،یک کارمند فرودگاه تبریز گفته است سلاح ها از پادگان متعلق به سپاه پاسداران از شهر مراغه توسط قطار به تبریز حمل و سپس به ایروان ارسال شده است .

گزارش ها می گویند ارسال سلاح ، دارو و سوخت از 10 روز قبل شروع شده است. همچنین سوخت توسط تانکر و از راه زمین ارسال می شود.
اورمو ايشچيلري