۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

ترفند جدید حاکمیت علیه طیف مستقل : ایجاد گروههای موازی و جلوگیری از قدرت گیری طیف ــ طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی


تك توران : به نظر می رسد دشمنی با طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی تمامی ندارد . در واقع دشمن بر روی طیف مستقل زوم کرده و از هر راه و شیوه ای برای زدن طیف مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی استفاده می کند . دشمنی عوامل جمهوری اسلامی ایران با طیف مستقل دقیقاً معطوف به کلمه " طیف " است. آنها این کلمه را نشانه روی کرده اند چرا که ترس آنها از اتحاد گروهههای مستقل درون حرکت ملی آزربایجان است .
دشمنان حرکت ملی آزربایجان از هر ترفندی برای مقابله با طیف مستقل استفاده کرده اند شیوه های کثیفی چون پخش و نشر بیانیه های کذب به نام طیف مستقل ،  بستن طیف مستقل به سایر جریانها  و غیره . ولی خوشبختانه تاکنون هرچه زده اند به سنگ خورده و نتوانسته اند نائلیتی در این خصوص بدست آورند .
اکنون دشمن روی به شیوه دیگری آورده است ، اتاق فکر جمهوری اسلامی ایران هم اکنون می خواهد با ایجاد گروههای موازی مستقل و ایجاد تردید در ماهیت طیف مستقل ، جریانهای مستقل وابسته به طیف مستقل را قطعه قطعه کرده و از پیوستن سایر گروههای مستقل به طیف جلوگیری به عمل آورد .
طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی از همه جریانهای سیاسی در حرکت ملی آزربایجان به خصوص از جریانهای مستقل در حرکت می خواهد با هوشیاری تمام سیاستهای حاکمیت را خنثی کرده و یکبار دیگر توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند .
دشمنان حرکت ملی آزربایجان از یک چیز غافل هستند و آن اینکه ایده طیف مستقل مدتهاست که از طرف فعالین مستقل در حرکت ملی آزربایجان جنوبی مطالعه گردیده و چیزی نیست که به یکباره و بدون برنامه ریزی مطرح گردد . قطعاً فعالین طیف فکر تمامی این تخریبات را کرده اند و برای هر تز جمهوری اسلامی ایران در قبال طیف ، آنتی تز مخصوص به خود را دارند . بی گمان این طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی است که با طراحی سیستماتیک خود سربلند از تمامی حیله ها و دامهای عوامل اطلاعاتی بیرون خواهد آمد .
طیف مستقل هر روز در حال بزرگ شدن است و هیچ قدرتی هرگز نخواهد توانست جلوی این جریان را بگیرد .

طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی
22/3/1391

https://www.facebook.com/pages/Guneyazerbaycanmusteqil-feallari/238252946264491