۱۳۹۰ آبان ۲۰, جمعه

120روشنفكر يا 120مزدور؟ ــ سئويل آي زنگانلي


اخيراً عده اي از ملي مذهبي ها ، سبزها و كمونيستهاي اسلامي عمدتا راسيست كه سالهاست خون ملتهاي غير فارس را همراه با حاكميت راسيستي ايران در شيشه كرده اند گستاخانه به نام گويا روشنفكر از طرف 70ميليون طي بيانيه اي تهديدهاي نظامي اخير عليه ايران را محكوم كرده اند . 120 مزدوري كه اكنون به عنوان لابي جمهوري اسلامي در بهترين كشورهاي دنيا از جمله آمريكا از رانتهاي دو طرف استفاده مي كنند در اين نامه بيشرمانه از حقوق ملتهاي ( به قول ايشان اقوام ) به اصطلاح ايراني نيز صحبت به ميان آورده اند همانها كه همين الان هم نه تنها كوچكترين اقدامي عملي براي به تحقق پيوستن حقوق اوليه ملتهاي تحت ستم در ايران از جمله ملت مظلوم آزربايجان جنوبي نكرده اند بلكه به وقتش با انواع انگهاي ناجوانمردانه از هر ضربه اي به ملت آزربايجان دريغ نمي كنند .
هم اكنون دهها زنداني عقيدتي ــ سياسي آزربايجاني در زندانهاي حاكميت به علت دفاع از هستي و كيان خود به خاطر دفاع از زبان مادري ، تاريخ و محيط زيستش در زندانها هستند اما دريغ از يك بيانيه از طرف اين به اصلاح روشنفكران راسيست ، حال چه شده است كه در اين بيانيه از حقوق ملتها خرج مي كنند آيا نه اينكه اين مزدوران جاسوس دوگانه از ترس اينكه موقعيت حاكميت راسيست مركزي به خطر افتاده است چنين نامه اي را مي نويسند ؟ اصلا چه كسي شماها را روشنفكر ملت انتخاب كرده است ؟
من از اينكه هر كشوري اقدام به تهديد نظامي كند استقبال نمي كنم ولي بايد بدانيد كه حاكميت ضد بشري ايران تنها به زبان زور به راه خواهد آمد . اكنون ميليونها نفر از اين حاكميت جان به لب شده اند پس اگر واقعا ريگي به كفشانتان نيست حداقل خفه شويد و سكوت كنيد تا بيشتر ازاين پيش ملتها بي آبرو نگرديد .