۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

فرمانده سپاه اعلام کرد : حکوت نظامی در شهر مراغه

تک توران: دایر شدن تورهای ایست و بازرسی بسیجیان در مراغه
فرمانده سپاه مراغه بر دایر شدن تورهای ایست و بازرسی و گشت‌های عملیاتی بسیجیان در معابر و میادین ورودی و خروجی شهرستان ویژه مراغه خبر داد.

به گزارش گروه خبری تک توران به نقل از فارس از مراغه، پرویز علیپور  بعد از ظهر امروز در شورای فرماندهی سپاه مراغه با بیان اینکه بسیج صلابت، اقتدار خود را به دنیا نشان داده است، اظهار داشت: ایادی استکبار از نام و تفکر بسیج واهمه داشته و در صورت هرگونه اقدام علیه انقلاب اسلامی تمام منافع دشمنان در تمام نقاط دنیا به خطر خواهد افتاد.
وی با اشاره به تهدیدات دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: پنج آذر روز یاس و ناامیدی دشمنان و مشتی آهنین بر دهان یاوه‌گویان آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها است.
فرماه سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج از روزی که با فرمان تاریخی امام(ره) تشکیل شده حامی ولایت و مظلومان جهان بوده و این تفکر بسیج تا ابدیت است.
علیپور افزود: تلاش دشمنان بر علیه ایران اسلامی پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌تر از گذشته کرده و پیشرفت‌های چشمگیر در تمام زمینه‌ها را موجب شده است.

مسابقه وبلاگ نویسی بسیجیان مراغه
فرمانده سپاه ناحیه مراغه همچنین از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
علیپور افزود: این مسابقه به منظور آشنایی روز افزون بسیجیان با انواع نرم افزارها و اینترنت برای مقابله با جنگ نرم است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان با جنگ نرم به دنبال تخریب و تصرف ذهن‌های خلاق و ارزش‌های جوانان است، نسل‌های حاضر انقلاب اسلامی باید در این ارتباط بتوانند آمادگی خود را در زمینه‌های علوم مربوط آماده کنند.
علیپور پیشرفت رسانه‌ای و بالا بردن مهارت و توان نرم افزاری را بهترین راه برای مقابله با دشمن دانست.
وی ادامه داد: ایادی استکبار با اختصاص بودجه‌های کلان و ایجاد سایت‌های اینترنتی در صدد تسخیر باورهای نسل‌های جدید انقلاب به منظور پیاده کردن افکار خود است.

دایر شدن گشت‌های عملیاتی و تورهای ایست و بازرسی بسیجیان در مراغه
فرمانده سپاه ناحیه مراغه همچنین بر دایر شدن تورهای ایست و بازرسی و گشت‌های عملیاتی بسیجیان در معابر و میادین ورودی و خروجی شهرستان ویژه مراغه خبر داد.
علیپور گفت: این گشت‌ها و تورهای عملیاتی با هدف افزایش ضریب امنیت و آرامش شهرستان با کمک نیروهای مردمی بسیج دایر شده است.
وی بابیان اینکه تورهای ایست و بازرسی و گشت‌های اطلاعاتی و عملیاتی بسیج مراغه در طول هفته بسیج برگزار می‌شود، افزود: امنیت نعمتی بزرگ و ارزشمند برای ملت ایران بوده و آرامش و پیشرفت روز افزون برای کشور را به ارمغان می‌آورد.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: امروز نیروهای مردمی و بسیجی امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده وا قشار مختلف مردم باید قدردان آن باشند.
علیپور افزود: حضور نیروهای متدین و مردمی در گشت‌های عملیاتی علاوه بر افزایش امنیت، نمادی از آمادگی بسیج در تمامی عرصه‌ها به ویژه فرهنگی و اجتماعی است.
وی گفت: در طول هفته بسیج تمام حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها فعال بوده و اقتدار و بالندگی بسیج را به نمایش خواهند گذاشت.