۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

بیانیه جمعی از هواداران تیم تیراختور در مورد اظهارات مربی تیم

تک توران : ژنرال این ره که می روی به فارسستان است

جناب ژنرال فارغ از تعریف و تمجید ها و استقبال با شکوه هواداران تیم تراختور در فرودگاه تبریز که حتی حیرت سیاسیون کشور را نیز بر انگیخت.
لازم دانستیم تا بعد از مدتها سکوت خودرا شکسته و جنابعالی و مدیریت تحمیلی باشگاه را از عواقب سوء رفتار شما و مدیریت باشگاه آگاه ساخته و هشدار دهیم که تیم شگفتی ساز تراختور را به چه ورطه هولاناکی می کشانید .
 جناب قلعه نوعی : تحمیلی بودن سردار جعفری به عنوان مدیر عامل تیم و فشار برای بر کناری شفق و کمالوند از طرف وزارت منحوس اطلاعات چیز تازه ای نبود و همه هواداران بر دخالت نهادهای امنیتی  و فدراسیون فاشیستی در جهت عدم موفقیت تیم تراختور اتفاق نظر دارند . سردار جعفری فردی غیر فوتبالی و غیر ورزشی است که با کمال تاسف حتی قدرت دفاع  از تیم خود را ندارند  چه رسد به برنامه ریزی برای تیم در جهت موفقیت تیم  ،اما روی سخنمان با جنابعالی است . تبریز شهر فوتبال ، شهرغیرت و تعصب  و شهر مردانی است که نان و نمک خورده و نمک دان نمی شکنند .
اگر در فرودگاه هنگام تشریف فرمائی توجه میکردید همین هواداران با پارچه نوشته هائی از کمالوند برای تمام زحمت هایش تشکر کردند و باز هم همین هواداران می دانستندکه جنابعالی در دقیقه 90 با سفارش چه کسانی از سرداران سپاه به تراختور آمدید. و کماوند چگونه نا جوانمردانه بعد از اینکه حتی قراردادش با تیم تمدید شده بود  از تیم  کنار گذاشته شده و بازهم همه دیدند و شنیدند و خواندند که چگونه فدراسیون فاشیستی به او گفت که به غیر از تبریز در همه جای ایران می تواند مربیگری کند .
اما سخن به بیراهه نبرده و میرویم بر سر اصل موضوع :
جنابعالی با تغییر کلی در سخنانتان بعد از بازی افتضاح با راه آهن فرمودید که تراختور قبلا چند جام برده و یا قهرمان شده بود و یا در جام تخت جمشید کاپ آورده بود که بنده باید افتخار می کردم که چنین تیمی را تحویل گرفته ام .

آقای قلعه نوعی شهرت تراختور به جام و کاپ رژیم فاشیستی که حتی از نام تراختور وحشت دارد نیست شهرت این تیم به بازیکنان و هواداران با تعصبش است که سال گذشته در سرما و گرما و بدون هیچ امکاناتی راهی ورزشگاه می شدند ودر هربازی از طرف یگان ضد شورش رژیم فاشیستی با توم ها را نوش جان می کردند و دستگیر می شدند . . اما باز هم هفته آینده در همان ورزشگاه حاضر می شدند . آیا نگاهی به آمار  دستگیری های جوانان آذربایجان در ارتباط با تیم تراختور انداخته اید .
ضمنا برادر گرامی کسی به شما کارت دعوت تبریز را نفرستاده بود تا منت بر سر تماشاگران گذاشته و تیم را تخریب کنید .
خود جنابعالی و هر مربی که وارد تبریز شده اعلام نموده آرزوی هر مربی است که در تیم تراکتور مربی گری نماید .
گفته اید که شاید اگر استقلال و ذوب آهن را نمی بردیم مردم خوشحالی میکردند . اقای قلعه نوعی اندکی انصاف داشته باشیم . در جام حذفی در یاسوج مقابل یک تیم دسته 2 شکست می خوردیم و بعدها شکست را گردن خانه تیمی می اندازید که بر علیه تراختور تشکیل شده ادرس خانه تیمی را اشتباه به خدمتتان رسانده اند . خانه تیمی قبلا هر هفته به رهبری حاج رحمان ایمان نژاد معتاد وجمعی از خود فروخته های سپاه و اطلاعات تشکیل می شد . و در پایان هر جلسه طبق معمول هفته های گذشته هر کدام دشنام وکلمات رکیک را بر علیه هواداران وکمالوند سرمربی تیم نثار می کردند .
توقف در مقابل تیم راه اهن را توجیه می کنیم اما از یاسوج هیچ حرفی نمزنید و از شکست مفتضحانه خود در اهواز درس نمی گیرید .؟!
اما آقای قلعه نوعی مسائل بالا هیچ تاثیری در علاقه تماشاگران به تراختور را نداشت چرا که همه ما در اول فصل باز هم در ورزشگاه حاضر بودیم و تیم را عاشقانه تشویق می کردیم می خواهید بدانید علت خالی تر شدن هرچه بیشتر سکوها چیست  ؟
برایتان آشکار می کنیم و امیدواریم به حرف هواداران گوش دهید که به نفع تیم و جنابعالی خواهد بود .
جناب قلعه نوعی مهدی کیانی جوانی است که کل تبریز و آذربایجان او را دوست دارند چرا که او تراختور و آذربایجان را دوست دارد . علی رغم معذرت خواهی و اعلام اینکه دوست دارد در تراختور پا به توپ باشد و علی رغم قبول ننمودن پیشنهادهای سایر تیم ها در پایان فصل گذشته به هنگامی که (نصرتی ها ،اندوها،کرارها ) سرو دست می شکستند تا در تیم های سوگلی پایتخت بازی کنند و امثال نصرتی که که جنابعالی امضاء برایشان جمع مینمایید . در پایان فصل گذشته به هواداران توهین نمودو لقب بی غیرت را از هواداران تبریز گرفته بود که این لقب در تهران هم برایش تکرار شد . از او حمایت نمودید . اما مهدی کیانی علی رغم معذرت خواهی و اعلام علاقه و امید واری برای بخشش مدیریت تراختور از طرف شما مورد غضب قرار گرفت . آیا در مقایسه شما با کیانی همان مهدی با تعصب جنابعالی رفتارهای بچگانه بروز ندادید .

اورا با (مهرداد اولادی ) خواستید معاوضه کنید وی در مصاحبه ای آب پاک را بر روی دستان ریخت و مدیریت و هواداران تراختور را مورد تاخت قرار داد و برای معاوضه خودش با تیم عقب مانده تراختور خواهان هفت نفر بازیکن تراختور در قبال خود و پرداخت مبلغ کلان از طرف باشگاه شد .
این رفتار شما و مدیریت نالایق افکار همه تماشاگران را به هم ریخت و همگان ناراحت از این که چرا ارزان می فروشند آبروی تراختور و عشق هوادارانش را شما چه کردید  ؟ در مصاحبه ای اعلام نمودید که وی  (مهرداد اولادی) شرایط روحی خوبی را نداشته و از شما معذرت خواهی کرده در واقع کار زشت او را توجیه نمودید . اما جناب قلعه نوعی آیا از شرایط روحی مهدی کیانی و هواداران دوست دار او خبر دارید ؟! آیا از خود پرسیداید که چه معامله ای با مهدی و هواداران می کنید .
مقایسه رفتار مهدی کیانی و شما ما را به این نتیجه می رساند که مهدی کیانی اگر یک بار دچار اشتباه شده و صدها معذرت خواهی نموده جنابعالی صدها بار دچار اشتباه می شدیدو نه به حرف هواداران و دوستداران تراختور  و نه به حرفهای مهدی کیانی  توجه می کنید . به حرف هواداران بهاء دهید که کمالوند در فصل گذشته با اصرار هواداران کرار را به بازی آورد و او خود را نشان داد گرچه وی به تماشاگران پشت نمود اما بالا خره موفقیت هر بازیکن تراختوری آرزوی همه هواداران است .
اما پیشنهاد ما برای شما :
جناب قلعه نوعی : شاید این شعار را شنیده اید (آذربایجان تیم لری فرقی یوخدی رنگلری ) هواداران آذربایجان تراختور ،شهرداری ، ماشین سازی ،گسترش فولاد و... نمی شناسند آنان آذربایجان را دوست دارند با سئوالی که در پیش گرفته اید هواداران تصمیم حضور در بازیها ی شهرداری و سایر تیم ها دارند  تا کنون هم به احترام تراختور و عدم بروز دو دستگی این کار را ننموده اند
کیا نی را برگردانید تا آبروی تراختور را برگردانید . دیگر ادامه ندهید و اصرار بر تعویض او با بازیکن پرسپولیس نکنید که حالمان از رفتارهای بچگانه شما و مدیریت تیم به هم می خورد .
حرف هواداران را بشنوید تا حرفتان را بشنویم .
یاشاسین آزربایجان
یاشاسین تراختور