۱۳۹۰ آذر ۳, پنجشنبه

علی دایی: تراختور یک آذربایجان را پشت خود دارد


تک توران : علی دایی سرمربی تیم راه آهن شهرری در جمع خبرنگاران  در تبریزگفت: بازی مقابل تراختور یکی از سخت ترین روزهای ما است که هزاران هوادار از این تیم حمایت خواهد کرد.

 من به هواداران تراختور احترام می گذارم و این تیم بین آذربایجانی ها محبوبیت فراوانی دارد و هوادارانش عاشقانه دوستش دارند.

به گزارش ایسنا ، علی دایی گفت: بزرگترین قدرت تراختور هوادارانش هستند و این تیم از نظر فنی هم تیم خوبی است و کیفیت فنی خوبی دارد ولی با این وجود ما هم بازیکنان جوانی داریم و بازیهای خوبی هم انجام دادیم که در گرفتن نتیجه ناموفق بودیم.



سرمربی تیم راه آهن خاطرنشان کرد: بازی سخت و بزرگی خواهیم داشت و برای کسب امتیاز به تبریز آمده ایم و چند مصدوم نیز داریم که امروز و دیروز مصدوم شدند و من امیدوارم بازی خوبی شاهد باشیم و هر تیمی بهتر بود نتیجه بگیرد و با دست پر برگردیم.



دایی همچنین ادامه داد: لیاقت تیم ما این رده جدول نیست و این رده نه شایسته راه آهن است و نه شایسته من. مطمئن باشید خیلی حرفها برای گفتن داریم و 2 – 3 بازیکن خوب خود را در این بازی در اختیار نداریم و همچنین ما 4 هفته از سایر تیمها عقب بودیم و بازی تدارکاتی هم نداشتیم که مسابقات لیگ برای ما دیدار تدارکاتی محسوب شد.



دایی ادامه داد: شاید راه آهن 1000 هوادار داشته باشد ولی تراختور یک آذربایجان را پشت خود دارد و شرایط ما با این تیم فرق دارد و من به این بازیکنان جوانم اعتقاد و ایمان دارم و مطمئنم که آخر فصل جایگاه حقیقی خودمان را پیدا می کنیم.



وی در خصوص شناخت از تراختور نیز خاطرنشان کرد: همانطور که تراختور از ما شناخت دارد ما نیز روی آنها شناخت داریم و این تیم بازیکنان بلند قد دارد که روی هوا کار می کنند و ما نیز بیشتر روی زمین کار می کنیم و سعی خواهیم کرد نقاط قوت این تیم را مهار کنیم.



وی افزود: فردا تقابل 2 نوع فوتبال متفاوت است و ما این پتانسیل را داریم که بتوانیم تراختور را متوقف کنیم.