۱۳۹۰ مرداد ۲۰, پنجشنبه

منبع مالي تغذيه كننده سايت تابناك كجاست ؟


تــك تــوران : سايت نيمه دولتي تابناك كه وابسته به محسن رضايي ، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است در واقع اصلي ترين وظيفه اش تبليغ جناح محسن رضايي و نيز از ديگر وظايف اصلي اش تبليغات منفي عليه حركت ملي آزربايجان جنوبي ، تخريب چهره هاي صادق و سرشناس فعال در حركت ملي آزربايجان و نيز ايجاد تهمت و افترا بر عليه دولت جمهوري آزربايجان مي باشد . در يك كلام اين سايت يكي از فاشيستي ترين سايتهاي حاكميت راسيست اشغالگر فارس مركزي است . و همين عملكرد دشمنانه اين سايت دروغ پرداز و تخريبگر باعث شده است كه محسن رضايي به يكي از منفورترين اشخاص سياسي در كشور ايران نام امروزي از جانب ملت آزربايجان تبديل گردد .
براساس اخبار درز كرده تا كنون دو پسر محسن رضايي با ميلياردها دلار پول بدست آمده از فعاليتهاي مافيايي و پول بيت المال توانسته اند از كشور بگريزند . به نظر مي رسد گردانندگان اصلي سايت تابناك ، در خارج از كشور ، و شايد همان پسران محسن رضايي باشند .
از طرف ديگر محسن رضايي در سايت تابناك با سياست ناجوانمردانه خود بر عليه ملت آزربايجان در واقع سعي در پوشش گذاردن و مشروع جلوه دادن فعاليتهاي پنهان خود در داخل و خارج از كشور دارد . در واقع محسن رضايي با آگاهي از ماهيت اصلي حاكميت ايران ( حاكميت راسيست فارس ) با حملات دروغين ناجوانمردانه به ملت و دولت آزربايجان در جنوب و شمال سعي ميكند رضايت اربابانش را براي ادامه چپاول مال ملت و بدست آوردن جايگاهي در حاكميت ايران امروزي حفظ كرده و از طرفي ديگر نقشه هاي خود براي حذف رقيبان اصلي در حاكميت را نيز پوشش دهد .
به ياد داريد كه در جريان مناظرات تلويزيوني نامزدهاي دهمين دوره رياست جمهوري ايران تنها شخصي كه از احمدي نژاد در مورد كشتار ملت آزربايجان جنوبي در حوادث قيام خونين خرداد ماه سال 85 سئوال وطرح ايراد كرد همين شخص آقاي محسن رضايي بود ، مارمولكي كه حتي به دروغ صحبت از سيستم مثلاً فدرال اقتصادي مي كرد !!
در پايان لازم مي دانيم يك بار ديگر از گردانندگان سايت دروغ پرداز تابناك بپرسيم به راستي منبع مالي تغذيه كننده اين سايت در كجاست ؟ تهران يا انگلستان ؟