۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

پخش هزاران کارت پستال در شهر اورمیه از طرف فعالان حرکت ملی + تصویر


متاسفانه، چند سالیست که دریاچه اورمیه پذیرای مردمانش و مهمانانش نیست. شوونیزم فارس همین را می خواهد: خشک شدن دریاچه اورمیه، بمب نمکی 8 میلیارد تنی و نابودی آذربایجان...!
 بر همه عیان است که؛ شوونیزم فارس، از هیچ کاری برای جلوگیری از بهبود وضعیت آذربایجان فرو گذار نیست و با هدف قرار دادن دریاچه اورمیه و خشکاندن آن، سعی در اجرای سیاست های نژادپرستانه و تبعیض آمیز خود در آذربایجان دارد. چنانچه؛ خبرها حاکی از آنست که مجلس شورای اسلامی،  طرح دو فوریتی نجات دریاچه اورمیه را با طیب خاطر رد کرده، و وقاحت را به جایی رسانده است که از زبان نماینده بروجرد می شنویم: " آذریها (آذربایجانی ها) بروند جای دیگری زندگی کنند."!
 به همین دلیل جمعی از فعالین ملی حرکت ملی آذربایجان – اورمیه، در طی یک حرکت اعتراضی در شب قدر، شب شهادت حضرت علی(ع)، روز دوشنبه 30/5/1390، در اعتراض به رد طرح دو فوریتی نجات دریاچه اورمیه و توهین نماینده بروجرد، اقدام به پخش هزاران کارت پستال در رابطه با خشک شدن دریاچه اورمیه در حوالی مسجد سردار، مسجد اعظم(بازار)، مسجد الرسول، مسجد قبا(خیابان دانشکده)، آغا قبری، پارک ساحلی الغدیر، خیابان والفجر و خیابان رسالت و... نمودند.
 ما جمعی از فعالین ملی اورمیه، این اقدام مجلس و توهین نماینده بروجرد، را محکوم کرده و اعتراض خود را اعلام می داریم.