۱۳۹۰ مهر ۱۹, سه‌شنبه

موسي برزين را نامزد جايزه صلح نوبل كنيم


تک توران : به جرات مي توان گفت موسي برزين خليفه لو وكيل غيرتمند آزربايجاني كه هم اكنون به خاطر دفاع از جوانان وطنمان و دفاع از حيات زيست آزربايجان در زندان حاكميت راسيستي ايران است جزء انسانهايي است كه از آنها به عنوان خواص يك حركت نام برده مي شود . انسانهايي كه همچون ايشان را كمتر مي توان پيدا كرد . شخصي كه زندگي شخصي و راحت خود را با شغلي كه در اختيار داشت فداي انسانيت و آينده ملتش كرد .
ملت آزربايجان هرگز دفاع جانانه و جمله تاريخي وكيل قهرمانش را در اداره اطلاعات تبريز فراموش نخواهد كرد ، جايي كه در جواب بازپرس وطن فروش مي گويد : " درياچه اورميه بايد پر شود و براي اينكه درياچه نجات يابد حاضرم جانم را فدا كنم " .

از اين روي پيشنهاد مي گردد فعالين حركت ملي آزربايجان علي الخصوص فعالين خارجي ، نام موسي برزين خليفه لو را به عنوان نامزد دريافت جايزه صلح نوبل به مسئولين اين نهاد اعلام كنند هرچند كه امسال را از دست داديم و اين هم نتيجه دياسپوراي ضعيف ما بود . وجدانهاي پاك دنيا بايد بدانند كه در اين سرزمين جواني پاك به خاطر دفاع از و طن و موكلينش مظلومانه به زنجير كشيده شده است . اگرحفظ حقوق انساني و دفاع از حقوق بشر، ارزش معنوي اين جايزه است چه كسي برازنده اين جايزه است جزء وكيل قهرمان آزربايجان ، موسي برزين .
مديريت صفحه فيسبوك گافوم
منبع خبر : فیسبوک گونئی آزربایجان فیکیر ارگانیزه مرکزی
https://www.facebook.com/groups/182244975153503/