۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

علی علیزاده : هواداران هر چه بگویند می پذیرم / ناراحت بودم که چرا تحمل تماشاگران پایین آمده ؟!

تک توران : آرفی بعد به ثمر رسیدن گل مرا در آغوش گرفت وبه من تبریک گفت وموردی نبوده که مرا کنترل کند ومن کسی نیستم که از دهنم حرف نسنجیده ای بیرون بیاید که کسی هم بخواهد مرا کنترل کند.

 
دیدار دو تیم تراکتور سازی وسایپای البرز در شرایطی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید که برای تیم تبریزی این دیدار بدور از حاشیه نبود.


دقیقه 40 تماشاگران پشت نیمکت میزبان شروع به تشویق اشپیتم آرفی کردند ، تشویق چند دقیقه ای آرفی عاملی شد تا در دقیقه 45 وقتی علی علیزاده گل دوم تیمش را به ثمر رساند به حالت اعتراض به طرف تماشاگران رفته و به نوعی عکس العمل نشان دهد تا امیر قلعه نوعی در پایان بازی با گلایه از رفتار عده ای از تماشاگران خواستار صبر و حوصله آنها شود تا زمینه ها و پتانسیل موجود برای رسیدن به کسب سهمیه آسیایی وقهرمانی از بین نرود
.

برای آگاهی از چند وچون ماجرا ، گفتگوی گل را با  علی علیزاده مهاجم 3 گله این تیم می خوانید .

بازی دو تیم را چگونه ارزیابی می کنید ؟

بازی پر افت وخیزی بود وما بازی را هجومی آغاز کردیم وبه موقع هم به گل رسیدیم ولی از بد شانسی یک گل ناجور خوردیم که لیز خوردن دروازه بان تیم باعث این قضیه شد ، در ادامه به فشار حملات مان اضافه کردیم که نهایتا گل دوم را هم زدیم ، در کل در این بازی سایپا برای حداقل امتیاز آمده بود که از بد شانسی ما در به ثمر نرسیدن موقعیت ها یمان به هدف خود رسیدند .

بعد به ثمر رساندن گل دوم به حالت اعتراض رفتی به طرف تماشاگران پشت نیمکت ، آیا قبل این گل مشکلی تماشاگران با تو داشتند ؟

واقعیت اینست که نه من با کسی مشکل دارم ونه کسی با من ، بلکه اعتراض من در واقع به این نکته بود که چرا صبرو تحمل تماشاگران پائین آمده وچرا در شرایطی که این تیم نشان داده تا دقایق پایانی همیشه بوی گل وپیروزی می دهد ، دست به کاری زده شود که به نظر من غیر قابل انتظار بود ، من هیچ مشکلی از بابت حضور بازیکن هم پست ندارم ولی اشکی که از چشمانم جاری شد تاسفی بود که چرا هواداران خوب ما کم تحمل شده اند .

عده ای از تماشاگران معتقدند که منظور آنها از تشویق آرفی تعویض شما نبوده که شما عکس العمل نشان دادید ؟

ببینید این جا حرف من وغیر من نیست چرا که منظور من نفس عمل است ومن می خواهم بگویم که هیچوقت مربی بزرگی مثل امیر قلعه نوعی آبروی خود را بخاطر یک بازیکن زیر سوال نخواهد برد واگر تشخیص دهد که بازیکنی کارای لازم را ندارد مطمئنا تو ترکیب قرار نمی دهد وبار ها این موضوع را هم نشان داده ، و من به این قرآنی که همین حالا جلوی دستم هست قسم می خورم که از بابت حضور دیگر بازیکنان در زمین ذره ای ناراحت نمی شوم واین خصیصه مرا همه بچه ها می دانند چه در زمانی که در استقلال بوده ام چه در دیگر تیم ها .

ظاهرا آرفی هم برای کنترل شما در آن صحنه به شما نزدیک شده  ؟

آرفی بعد به ثمر رسیدن گل مرا در آغوش گرفت وبه من تبریک گفت وموردی نبوده که مرا کنترل کند ومن کسی نیستم که از دهنم حرف نسنجیده ای بیرون بیاید که کسی هم بخواهد مرا کنترل کند ، همانطوری که گفتم آنچه ظاهرا عصبانیت مرا نشان میداد اعتراض من به بی صبری وبی تحملی تماشاگران بود وبس .

بین دو نیمه با حضور در جلو تماشاگران به آنها تعظیم کردی و در موقع تعویض هم مورد تشویق همان تماشاگران قرار گرفتی ، آشتی کنان  به موقع و جالبی بود  ؟

من این را از صممیم دل می گویم ، ما هر چه داریم از این هواداران داریم وهر افتخاری نصیب این تیم شود من هم از این افتخار بی نصیب نمی مانم ودر آینده مثلا می گویند سالی که تراکتور به آسیا رفت یا قهرمان شد فلان بازیکن هم  جز ء این تیم بوده ، پس بنابر این هواداران هم این را باید بدانند که در فصل گذشته وقتی من توپی را خراب می کردم وتماشاگران با تشویق خود مرا شرمنده می کردند ، برای بازی بعد با خودم عهد وپیمان می بستم که در بازی پیش رو دو برابر توان خود تلاش کنم تا از خجالت آنها در بیایم ، آنها به روی چشم من جا دارند وهر چه هم بگویند من با جان دل می پذیرم .
سعید ستارزاده