۱۳۹۰ آبان ۷, شنبه

یک پیشنهاد برای تراکتور / برگزاری بازی خیرخواهانه با ترابوزان اسپور به نفع زلزله زدگان وان


در دیداری که دکتر علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی با نافذ اوزاک وزیر مسئول دولت ترکیه در امور ورزش که دراردیبهشت ماه امسال در شهر ترابوزان ترکیه برگزار شده بود قرار دادی مبنی بر خواهر خواندگی دو باشگاه پر طرفدار و ریشه دار تراکتور سازی و ترابوزان اسپور ترکیه صورت گرفت. با توجه به خواهر خواندگی این دو تیم تاکنون شاهد انجام دیداری دوستانه بین دوتیم نبودیم, دیداری که طرفداران هر دو تیم مشتاقانه در انتظار این دیدار به سر می برند
.
حوادث تلخی که در استان وان ترکیه به وقوع پیوست و بسیاری از مردم این استان بر اثر زمین لرزه شدید متحمل خسارات های جانی و مالی شدیدی شدند, ضرورت برگزاری یک دیدار خیرخواهانه بین این دو تیم که عواید آن به زلزله زدگان مردم شهر وان اختصاص داده شود, احساس می شود.
انجام این دیدار دوستانه در تبریز که مطمئنا با استقبال شدید هواداران تیم تراکتور سازی روبرو خواهد شد می تواند بانی جمع آوری کمک های انسان دوستانه قابل توجهی برای مردمان این شهر که متحمل دشواری های شدیدی هستند بشود.
قابل ذکر می باشد که علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در یک اقدام قابل تقدیر در نامه ای رسمی به "امیت یاردیم" سفیر ترکیه پیشنهاد برگزاری یک دیدار خیرخواهانه بین تیم‌های سپاهان اصفهان و کایسری اسپور ترکیه (باشگاه خواهرخوانده سپاهان در ترکیه) را مطرح کرد که عواید آن به زلزله زدگان این کشور اختصاص داده شود.
طبق اعلام رحیمی، باشگاه سپاهان آمادگی برگزاری این دیدار خیرخواهانه را در شهر اصفهان دارد که منتظر پاسخ مثبت مسئولان ترکیه‌ای برای انجام این مسابقه است 
آذربایجان اسپورت