۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

گزارش تک توران از بازی تراختورآزربایجان و سایپای البرز ــ ویدئو


تراختور 2 ــ سایپا 2
ورزشگاه سهند تبریز
هوادار : حدود 50 هزار نفر


تک توران : امروز جمعه 29 مهر ماه 90 از سری مسابقات لیگ برتر از هفته یازدهم دیدار تیم های تراختور آزربایجان و سایپا در ورزشگاه سهند تبریز با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید .
تراختور در شرایطی این بازی را متوقف شد که میتوانست با برد در این بازی خانگی موقعیت خود را در صدر جدول محکم کند .
گلهای بازی را سیاوش اکبرپور در دقیقه 14 و علیزاده در دقیقه 43 برای تراختور آزربایجان و همچنین ابراهیم صادقی در دقیقه 32 و عباس محمد رضایی در دقیقه 56برای سایپا به ثمر رساندند .تراختور با تک امتیاز این بازی 20 امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول صعود کرد .
حواشی بازی :
این بازی نیز همچون تمامی بازیهای تراختور از حواشی خاصی برخوردار بود . از نکات قابل ذکر افزایش یگانهای ویژه و انتظامی و جو امنیتی شدید در بیرون ودرون ورزشگاه بود . مامورین در هنگام ورود به ورزشگاه رفتار بسیار بدی با هواداران داشتند به طوری که به پارچه نوشته های تورکی را اصلا به ورزشگاه راه نمی دادند .
اواسط بازی در قسمتهایی از ورزشگاه اعلامیه هایی در ابعاد کوچک از طرف هواداران تراختور در حمایت از دریاچه اورمیه پخش گردید . در این اعلامیه ها از هواداران تراختور خواسته شده بود که روز شنبه فردا 30 مهر خود را به بازار تبریز برای اعتراض به سیاستهای خشکاندن دریاچه اورمیه برسانند .
شعارهای بازی :
شعارهای بازی عبارت بودند از 1 آزربایجان یاشاسین 2 آزربایجان یوردوموز تراختور بوزقوردوموز 3 آزربایجان وار اولسون ایسته مین کور اولسون 4- تراختوری ائل ایستر شرفلی میللت ایستر
همچنین هوادران در پایان بازی در کریدور ورزشگاه شعارهای  شدیدتری همچون تبریز باکی آنکارا ، بیز هارا فارسلار هارا ، تورک دیلینده مدرسه اولمالیدیر هرکسه وشعارهایی در حمایت از دریاچه اورمیه سردادند .
در زیر ویدئوهای از حواشی این بازی را میتوانید ببینید :