۱۳۹۰ آبان ۶, جمعه

قلعه نويي: بخاطر باخت در مقابل شهرداري ياسوج از مردم آذربايجان معذرت خواهي ميكنم

قلعه نويي گفت: "آنهايي كه شيطنت مي كنند يقينا دوستدار مردم آذربايجان نيستند".
س- آقاي قلعه نوئي ،علت حذف زود هنگام تراكتوردر جام حذفي را در چه مي دانيد؟
با سلام و احترام ، من از همه مردم آذربايجان و هواداران تيم تراكتور بخاطر باخت در مقابل شهرداري ياسوج معذرت خواهي ميكنم درست است كه شرايط انجا خوب نبود و زمين نيز كيفيت نداشت و تيم از هر جهت تحت فشار بود ولي ما نبايد بازي را واگذار مي كرديم ، البته بد شانسي هم چاشني شد و ما نتوانستيم از موقعيت هاي متعدد استفاده كنيم در هر صورت من از مردم پوزش مي خواهم چون ما تراكتور هستيم و توقع از اين تيم بيشتر است . آنجا شرايط خوب نبود از ما گذشت اما براي بازيهاي ديگر اميدوارم سازمان ليگ توجه شايسته اي داشته باشد  من خواهشمندم كه فيلم بازي ما را ببينند و اتفاقات را شاهد باشند و تدبيري بيانديشند تا خدا نكرده در آينده شاهد حوادث مشكل سازي براي فوتبالمان نباشيم.


س- حرف و حديث هايي در مورد رفتار عليزاده در بازي با سايپا مطرح مي شود نظرتان چيست؟
بنده از روزي كه به تراكتور آمدم شعارم اين بود كه مردم هميشه از ما جلوترند. من همان لحظه اي كه عليزاده بعد از گل، بسمت هواداران رفت نيمكت را ول كرده و بطرف او رفتم و همانجا با وي برخورد كردم در حاليكه براي گلزنان نيمكت را ترك نمي كنم،من تعجب مي كنم كه چرا برخي دوستان حركت عليزاده را مطرح مي كنند اما برخورد مرا نديده اند در بين نيمه نيز با وي برخورد كردم ايشان گفت قصد جسارت نداشته و ميخواست بگويد كه مرا تشويق كنيد ، من ميتوانم گل بزنم و زحمت خود را مي كشم. بهر حال بازيكن حق ندارد طرف تماشاگران برود.
س- فكر نمي كنيد كه در قرعه كشي جام حذفي بد شانسي آورديد و به ياسوج رفتيد؟
مهم نيست كه بازي در كجا برگزار شود مسئله اينجاست كه آنجا براي بازي استاندارد نيست ميدان 2متر با فنس ها و نرده هاي تماشاگران فاصله دارد، جو نامساعد بود، بعد از بازي چند هزار نفر به وسط زمين ريختندو ناظر بازي شاهد بودند ما از ساعت 17 تا 18:30 در داخل رختكن محبوس بوديم و مردم زمين را ترك نمي كردند، برق رختكن قطع بود ، هوا گرم و تنفس مشكل بود و همه در تاريكي مطلق نشسته بوديم اگر ما انتقاد مي كنيم بخاطر اينست كه حق مردم ياسوج بيشتر از اينست و بايد يك استاديوم خوب و استاندارد داشته باشند كه جايگاههاي مناسبي داشته باشد، من به مردم ياسوج تبريك مي گويم و اميدوارم كه ليگ برتري شوند.
س- شرايط بازيكنان براي بازي در مقابل فجر سپاسي ،چطور است؟
طبيعتا بعد از حذف از جام حذفي، بازيكنان از لحاظ رواني دچار افت روحيه شدند اما توقف چند روزه در شيراز براي ما تبديل به يك اردوي خوب شد در حال حاضر بازيكنان، هم قسم شده اند كه تمام توان خود را به كار گيرند و در ليگ برتر كار شايسته اي انجام بدهند و در مقابل فجر سپاسي نيز با دست پر و با پيروزي به تبريز برگردند.
س- آقاي قلعه نوئي موضوع ((ساك )) چيست؟
يكي از دوستان خبرنگار سوالي كرد كه من گفتم آدم بايد تمام توان خود را بكار گيرد و كم نگذارد ، اما وقتي آدم نتواند به يك مجموعه كمك كند بهتر است برود و من اگر روزي به بن بست برسم و نتوانم كار مثبتي بكنم(( ساكم را مي بندم و ميروم ))و ميدان را براي نيروي بهتر و كار بلد آزاد مي گذارم چون آدم يك موقع با بودنش خدمت مي كند و يك موقع با نبودنش ،اما متاسفانه سر و ته حرف آدم را قطع مي كنند و نكته خاصي را بر جسته مي كنند كه بعضي ها شيطنت كرده و موضوع را طور ديگري تفسير مي كنند در حاليكه من گفتم تمام و كمال در خدمت تيم هستم و اصلا براي اين كار به تراكتور آمده ام ما صلاح تيم را بهتر مي دانيم اگر تغييراتي مي دهيم يا نفراتي را مي گذاريم و يا تعويض مي كنيم بخاطر تيم است ما با تيم زندگي مي كنيم و وضعيت را بهتر از هركسي متوجه مي شويم مثل اينكه اين حرف بد جوري تعبير شده است.
س- چرا از دروازه بان سوم بعنوان دروازه بان اول استفاده مي كنيد ؟
من خوشحالم كه يك جوان خوش آتيه را داريم ، شما مطمئن باشيد آقاي فروزان يكي از آينده هاي فوتبال ماست خصوصا در بازي با شهرداري ياسوج ، آن صلابت لازم را در ايشان ديدم و خيلي خوب درون دروازه ايستاد و فكر مي كنم يك مهره قابل اتكا براي تيم ما باشد.
س- حرف آخر ؟
من با مطالعه اين تيم را انتخاب كرده ام من پيشنهاد هاي ديگري داشتم اما اولويت اول من تيم تراكتور ، بخاطر مردم با فرهنگ آذربايجان و هواداران فهيم و حرفه اي تراكتور بود و هدف من اينست كاري بكنم كه موجب سر بلندي تيم و خوشحالي مردم باشم حتي، باحترام مردم آذربايجان به سفر آمريكا نرفتم چون بحث نقل و انتقالات بود  گفتم اگر بروم مسافرت، تيم عقب مي افتد، من مردم آذربايجان را دوست دارم آنها خيلي خوب هستند به ما محبت كرده و ما را شرمنده مي كنندو هميشه از ما جلوتر هستند، من تلاش مي كنم افتخاري كسب كنم كه در تاريخ تيم ثبت شود اما يكسري شيطنت ها شروع شده كه طرفدار تيم و دوستدار مردم آذربايجان نيستند ما هنوز در بالاي جدول هستيم و با صدر جدول فقط سه امتياز فاصله داريم و اين شيطنت ها براي اينست كه تيم ، مدعي نباشد اينها مي دانند كه تيم پتانسيل آسيايي شدن را دارد و در نيم فصل بهتر خواهد شد. ما بهترين خط حمله را داريم و نتايج خوبي گرفته ايم . البته مردم آذربايجان باهوش و آگاه هستند حقايق را خوب مي فهمند من تمام اعتبار و داشته هايم را به پاي تراكتور ريخته ام تا با كسب نتيجه اي در شان آذربايجان مردم را خوشحال كنم من از مردم مي خواهم آرامش داشته باشند فقط بيايند به استاديوم تيمشان را حمايت بكنند يقين داشته باشند اين تيم حتي پتانسيل قهرماني را هم دارد و ان شاا... توفيق با ماست چون مردم با تيم هستند.
منبع : سایت رسمی باشگاه