۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

رابطه حجاب و عفاف در مذهبي ترين شهر ايران ــ اؤزگؤر توپراق









تــك تــوران : شهر قم به عنوان نماد مذهب در ايران شناخته مي شود . شهري كه تاريخ مذهبي بودنش نه تنها به دوران حكومت اسلامي بلكه به دوران حكومتهاي قبلي بر مي گردد به خصوص بعد از انقلاب اسلامي در ايران اين شهر تبديل به پايگاه سياسي مذهبي حاكميت گرديده و حوزه علميه قم در حكومت اسلامي شهر مذهبي قم را مذهبي تر هم كرده است .
با گشتي مختصـر در شهر قم شاهد زنان به اصطلاح با حجاب با چادرهاي مشكي به صورت زننده خواهيد بود . منظره اي كه در كمتر شهر ديگر ايران ديده مي شود . همين خصوصيات ظاهري به عنوان شاخصي براي مذهبي بودن شهر قم تلقي مي شود . اما بر طبق آمار روزنامه ها و رسانه هاي خود حاكميت و نيز بر اساس شواهد و قرائن موجود ، آمار تن فروشي زنان ، ميزان فسق و فجور و نيز ميزان گرايش زنان قم به مواد مخدر متاسفانه حتي به ميزان درصد جمعيت ، بسيار بيشتر از كلان شهر تهران به عنوان پايتخت كشور مي باشد . بنابراين از مقايسه بين رابطه حجاب و عفاف در شهر قم به عنوان مذهبي ترين شهر كشورمي توان نتيجه گرفت حفظ عفاف زنان نه تنها بستگي به حجاب آنها ندارد بلكه بر اساس سياستهاي دروغين جمهوري اسلامي از تبليغ نوعي اسلام مخصوص به خود ، شاهد انحطاط و زوال اجتماعي در جامعه ايران امروزي هستيم . زناني كه چادر را فقط و فقط براي حفظ ظاهر و پوششي براي اعمال زننده خود استفاده مي كنند . نمونه هاي ديگري همچون تجاوز به زنان در خميني شهر به عنوان يكي ديگر از شهرهاي مذهبي كشور نيز گواهي بر اين مدعاست . اين در حالي است كه امروزه حاكميت راسيستي ايران درصدد صدور فرهنگ حجاب از نوع خود البته با هدف ايجاد اختلاف بين ملت و دولت جمهوري آذربايجان شمالي است .
فارغ از اينكه در طول 32 سال حكومت ، جامعه اي را اداره كرده است كه فقر ، بدبختي و فحشاء اين جامعه را به سمت انحطاط اخلاقي كشانده است .
11/5/1390