۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

چه كسي و به چه حقي اجازه تاسيس تيمي به نام مكريان را در آزربايجان غربي صادر كرده است ؟


تک تـوران : همانطوري كه مستحضريد احزاب تروريست كورد در ايران با با بازيچه قرار گرفتن در دستان حاكميت راسيست فارس مركزي و با هدف اختلاف اندازي بين دو ملت تورك و كورد ، سالهاست كه دست به تحريف نام مناطق تاريخي آزربايجان مي زنند. آنها با كمك تبليغات سوء رسانه هاي فارسي با ناميدن قسمتي از آزربايجان غربي ( مهاباد>سويوق بولاغ < ، بوكان ، پيرانشهر ، سردشت امروزي ) به نام جعلي منطقه موكريان سعي در كورد خواندن اين مناطق تارخي آزربايجان دارند .
زیاده خواهیهای تروریستهای کورد تمامی ندارد و اکنون مدتی است پیرو همین اقدامات ، تیم فوتبالی به نام مقاومت موکریان مهاباد تاسیس گردیده است . این تیم در رده دسته سوم فوتبال کشور با همین نام به صورت رسمی شرکت میکند .
اکنون سئوال ما از به اصطلاح مسئولین آزربایجانی این است که تا به کی خود را به خواب خرگوشی خواهید زد و یا بهتر بگوییم تا به کی خیانت به وطن آبا و اجدادیتان را ادامه خواهید داد ؟
رئیس هیئت فوتبال آزربایجان غربی چه می کنند ؟ استاندار آزربایجان غربی به کجا وابسته هستند ؟ به
( پژاک) یا( پ ک ک ) ؟
و در پایان ضمن هشدار جدی به تمامی مسئولین آزربایجانی نسبت به اقدامات زیاده خواهانه احزاب تروریست کورد اعلام می داریم که هر چه سریعتر نام این تیم را به نام تیمی در خور شآن آزربایجان تغییر دهند .

جمعی از فعالین حرکت ملی آزربایجان