۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

خامنه اي يك محارب است ــ یاشار گؤنئیلی

ديروز از يك پارچه اي عمامه اي بر خود درست كردم ، قرآن را جلويم گذاشته بازش كردم سوره نساء آيه 141 آمد ، ( الذين يتربصون بكم فان كان لكم فتح من الله قالوا الم نكن معكم و ان كان للكافرين نصيب قالوا الم نستحوذ عليكم و نمنعكم من المومنين فالله يعكم بينكم يوم القيامة و لن يجعل الله للكافرين علي المومنين سبيلاً. سورة النساء آية 141 ) ترجمه : ( همان كسان كه [ از سر بدخواهي ] چشم به شما دارند پس اگر شماراپيروزي و گشايشي از جانب خدا باشد گويند : آيا بر شما آگاهي نيافتيم و شما را از [ گزند ] مومنان بازنداشتيم . پس خداوند روز رستاخيز ميان شما داوري خواهد كرد و خدا هرگز براي كافران راهي [ بر تسلط ] بر مومنان ننهاده است . ) اين آيه و آياتي مشابه همچون سوره تويه آيه 25 ، سوره عمران آيات 123 ، 124، 125 سوره فتح آيه 1 ، سوره نصر آيه 1 و غيره آياتي است كه فقهاي اسلام با استناد به اين آيات قاعده نفي سبيل را استخراج كرده اند . بر طبق اين قاعده ، هرگونه معامله و كمك رساني به بلاد غير مسلمان و بلاد كفركه در حال جنگ و يا تهديد مسلمانان است حرام است . و با استناد به آن اكثر فقها هرگونه كمك كردن به بلاد كفر در حال جنگ با كشورهاي مسلمان را مصداق علني محاربه با خداوند مي دانند .
از آنجاييكه جمهوري اسلامي ايران چه در زمان جنگ و اشغال منطقه قره باغ كوهستاني توسط ارامنه و كشتار و جنايتهاي ارمنيها بر عليه ملت مظلوم آزربايجان در آن سوي آراز ( ارس ) همكاري و حمايت همه جانبه از اين به قول خود ملايان دولت كافر داشته و چه بعد از آن در ابعاد روابط ديپلماتيك و كمكهاي اقتصادي حامي بي چون وچراي دولت اشغالگر ارمنستان بوده است ، كشوري كه رهبري آن ادعاي رهبري شيعيان و مسلمين جهان را دارد لازم ديدم با همين قيافه عمامه به سر و ذكر آياتي از قرآن كريم و نيز بر اساس اصول و قواعد شريعت مورد تاييد مقامات جمهوري اسلامي ايران ! كه ميگويد هرگونه همكاري و حمايت از شخص و يا دولت غير مسلمان كه قصد جان و مال و ناموس و خاك مسلمانان را كرده باشد به طرز يقين حكم محارب و ارتداد از دين اسلام و شريعت محمدي را دارد لذا با اين حساب بنده حكم ارتداد و محارب آقاي سيد علي خامنه اي را امضاء مي كنم .
البته چون در فرهنگ و تمدن آزربايجانيها دادن حكم قتل انسان ، وجود ندارد لذا به عنوان يك بچه مسلمان فقط حكم ارتداد و خروج خامنه اي از دين را كافي و لازم مي دانم .
جناب سيدعلي خامنه اي ! بهتر است به جاي استفاده از نوچه هاي مفسد ومفلستان همچون مكارم شيرازي (*) و روح الله بجاني ها به فكر اين باشيد كه چگونه در پيشگاه ملت غيور آزربايجان پاسخ گو خواهيد بود چرا كه ملت آزربايجان تمامي اين ستمها عليه خود را تنها و تنها از چشم شما ميبيند نه عده ايي مزدور مفسد نوچه .
با چه رويي دولت آزربايجان شمالي را متهم به حمايت از اسرائيل ميكنيد در حالي كه فرقي بين شما و اسرائيل در اشغالگري و چپاول ملت آزربايجان در هر دو سوي آراز ( ارس ) نيست . آيا شرمتان نمي شود؟ آيا اين است دين اسلام آيا اين است شريعت ؟
اكنون بايد بدانيد فرزندان جان بر كف ، سربازان پاك و گمنام حركت ملي آزربايجان جنوبي در بسيج در سپاه ، ارتش و حتي در همان به اصطلاح حزب الله تان وجود دارند چرا كه ما حق هستيم و حق روزي به كرسي خواهد نشست ، آن روز بسيار نزديك است بترسيد از آن روز .

{(*) : سوال از آيت الله مكارم شيرازي
ـــ ملاك در تعيين حربي بودن شركتها ـــ
ملاك براي اينكه بگوييم شركتي جزوء كفار حربي است يا خير چه مي باشد ؟ آيا مي توان گفت كه شركتهاي آمريكايي جزؤ كفار حربي هستند يا خير ؟
جواب : شركتها و يا سازمانهايي كه به كفار در حال جنگ با مسلمانان مثل آمريكا ، اسرائيل ، انگليس يا به محاربين كمك مي كنند و يا به عمل آنها راضي و خوشحال مي شوند در حكم محارب هستند .

ياشار گؤنئيلي
آزربايجان جنوبي ــ تبريز
1390/9/6
نوشته در آينده ايي نزديك به توركي ترجمه خواهد شد .