۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

داماشی‌ها خودشان هم پیروزی را باور نمی‌کردند/خطیبی: ماشین‌سازی مدعی صعود است

تک توران : رسول خطیبی در مورد شکست 2 بر یک مقابل داماش گیلان در جام حذفی اظهار داشت: با توجه اینکه می‌خواستیم بازیکنانمان اعتماد به نفس پیدا کنند و با تیم‌های بزرگ بازی کنند، جام حذفی را جدی گرفته بودیم. مقابل داماش هم بسیار بهتر از آنها بازی کردیم تا دقایق پایانی هم از پیش بودیم، اما بر اثر یک اشتباه بازی مساوی شد و در وقت‌‌های اضافه هم آنها به پیروزی رسیدند.
 

وی ادامه داد: به نظر من خود داماشی‌ها هم باور نمی‌کردند که از این بازی دست پر خارج شوند و بازیکنانشان در پایان بازی می‌گفتند که خوش‌شانس بودند.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: به نظر من پس از پایان 90 دقیقه و مقصر اصلی شکست خودم بود که نتوانستیم در وقت‌های اضافه پنالتی را تبدیل به گل کنم.

وی خاطرنشان کرد: این بازی دیگر برای ما تمام شده است و از این به بعد به لیگ دسته اول فکر می‌کنیم که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر هستیم و در صدر قرار داریم.

خطیبی با انتقاد از کسانی که علت اصلی شکست مقابل داماش را به دلیل بی‌تجربگی وی در مربیگری عنوان می‌کنند، تأکید کرد: اگر من بی‌تجربه بودم تیممان در لیگ دسته اول در طول 8 هفته در صدر نبود و بازی‌های زیبا را به گفته کارشناسان به نمایش نمی‌گذاشتیم.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: درست است که پیش از این مربی نبوده‌ام، اما تجربه زیادی در فوتبال دارم و از مربیان سابقم چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. به نظر من اگر یک مربی غیربومی این نتایج را با ماشین‌سازی گرفته بود، همه جا صحبت از او بود و حالا که یک مربی بومی موفق شده است، همه می‌خواهند حاشیه درست کنند 
آزربایجان اسپورت