۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

مصاحبه سایت عماریون با آخوند بجانی مسئول انصار حزب الله تبریزدر رابطه با آزربایجان

تک توران : سایت عماریون وابسته به نیروهای تندرو مصاحبه ای با آخوند بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز انجام داده است، که آخوند بجانی در این مصاحبه با ورود به مسئله جریان آزادی خواهی ملی در آذربایجان جنوبی نکات جالب توجهی را مطرح نموده است.

در ادامه متن کامل مصاحبه و گزارش سایت عماریون را می توانید بخوانید.


صهيونيسم مي خواهد ملت آذربايجان را همچون فرعون به بردگي خود در آورد
  به دنبال حضور و مصاحبه حجت الاسلام روح الله بجاني يك چهره عدالتخواه و حزب اللهي در شبكه جهاني سحر و سخنان روشنگرانه اش عليه رژيم غاصب صهيونيستي و اقدامات مرموزانه اسرائيل در خاك شمالي ايران چند روزي رسانه هاي اسلامگرا و ضد اسلامي جمهوري آذربايجان را به خود اختصاص داده بود. حتي سايت هاي ضد انقلاب و تجزيه طلب مخصوصا شبكه ماهواره اي ضد انقلاب "گونز" از طريق تلويزيون و سايت خود نيز در اقدامي ناشيانه به تخريب اين طلبه منتقد پرداختند. 
"عماریون"- خبرنگار عماريون در تبريز به سراغ اين طلبه عدالتخواه رفته ودر خصوص اين اتفاقات با وي مصاحبه اي انجام دادند كه تقديم حضور يكايك خوانندگان عزيز مي گردد:

عماريون - با توجه با اقدامات سابق شما كه بيشتر در وادي عدالتخواهي ، مبارزه با مفاسد اقتصادي و مقابله با جريانات انحرافي و فتنه و نفاق بوده و بيشتر جنبه داخلي داشته است ، ورود شما به جريان جمهوري آذربايجان چه ضرورتي داشته است؟

بسم الله الرحمن الرحيم . بنده يك سربازم سرباز اسلام و قرآن . براي يك سرباز مسئله مهم جلوگيري از تحرك و پيشروي دشمن است. دشمن به دنبال زير پا گذاشتن مرزها و خطوط قرمز اسلام است . حال اين دشمن مثل صهيونيسم است كه روزي در فلسطين و روزي در آذربايجان به دنبال تاراج خاك و ايمان و فرهنگ مسلمين بر مي آيد. و گاها دشمناني در داخل هستنذ كه براي اطاعت از فرامين نفس خود و ارضاي شهوات خود حاضرند حتي بزرگترين خواسته و آرزوي دشمنان را برآورده كنند. يك روز جرين فتنه ، يك روز انحرافي گاها با انحرافات اعتقادي و گاها اقتصادي و فرهنگي وسياسي . هر موضوعي كه در راستاي تضعيف و اضمحلال اسلام باشد بنده بعنوان يك طلبه و سرباز ولايت بايد فرياد بكشم. چه محكوم شوم و چه تشويق . مهم عمل به تكليف است.



عماريون - شما گفتيد فلسطين و آذربايجان ؛ يعني به اعتقاد شما صهيونيسم همان كاري را با آذربايجان مي كند كه با فلسطين كرده است؟

به اعتقاد بنده صهيونيسم بلايي را كه بر سر مردم جمهوري آذربايجات آورده است بسا خطرناكتر و مخربتر از جناياتش در فلسطين بوده است. در فلسطين وي اشغالگري را به شيوه سخت نموده است و با مانع بزرگي بنام انتفاضه روبرو شده است و بيشترين سعيش هم برداشتن اين مانع بوده است وبراي حذف اين مانع خون هزاران هزار كودك و بزرگسال و مردو زن فلسطيني را ريخته است. اينك در آذربايجان به شيوه آرام اشغالگري خود را اعمال مي كند. او براي تاراج خاك و ايمان ملت آذربايجان ابتدا ايمان آنان را غارت مي كند و بعدا خاكشان را. چون در فلسطين تجربه كرده است اول كار پس از برده گيري الهام علي اف رييس جمهور مزدورش در آذربايجان حذف انتفاضه احتمالي و در پيش رو است. اين رژيم غاصب به دنبال پيشگيري از انتفاضه است و براي اين كار مزدورانش در آذربايجان را مامور اسلام ستيزي جدي و همه جانبه نموده است. تا مبادا ايدئولوژي اسلام نرم افزار فرهنگ و سياست مردم آذربايجان باشد.اگر اسلام را توانست حذف كند به آروزي خود كه همان برده گيري ملت آذربايجان همانند برده گيري قوم بني اسرائيل توسط فرعون است خواهد رسيد. آري صهيونيسم مي خواهد ملت آذربايجان را همچون فرعون به بردگي خود در آورد.



عماريون - يعني شما قائل هستيد كه صهيونيسم به دنبال حذف اسلام از آذربايجان است؟

اين رژيم آنچنان مشغول اسلام ستيزي است كه براي اين امر فرقه ضد اسلامي وهابيت كه از توليدات خودش است را در آذربايجان بعنوان يك فرهنگ و مذهب جا افتاده اي از مذاهب اسلام بر كرسي مي نشاند. شيطان پرستي را ترويج مي دهد و هر سالي با تخريب مسجدي كنيسه اي را مورد بهره برداري قرار مي دهد. دستور داده است تا دولت صهيونيستي الهام علي اف همه رهبران ديني را در سياهچالها و زندانهاي خود حبس كند ، حجاب را ممنوع اعلام نمايد و تبليغ اسلام را محدودنمايد. اخيرا نيز در آستانه ماه محرم عزادراي را ممنوع اعلام كرده اند. اين يعني جنگ با اسلام . جنگ با شيعه كه دولت صهيونيستي به مصاف آن آمده است . اتاق جنگ و فرمان اين جنگ سفارت صهيونيسم است.

 عماريون - به نظر شما صهيونيسم در منطقه مرزي كشورمان هم تاثيراتي داشته و يا خواهد داشت؟

همين جريان تجزيه طلب پانتركيسم كه چند سالي است به بهانه هاي مختلف قسمت شمالغربي كشور را به خود مشغول كرده است و حافظه امنيتي اين منطقه از كشور را يه خود اختصاص داده است از تاثيرات مهم حضور صهيونيسم در منطقه است. صهيونيسم ايران را در خصوص آذربايجان مشغول پديده پانتركيسم و عبور از اين تهديد كرده است. بطوريكه براي نيروهاي نظام در اين منطقه يك دغدغه مهمي شده است. به بهانه هاي مختلف آشوب ايجاد مي كنند. از سناريوي اهانت روزنامه ايران به مردم آذربايجان گرفته تا سياسي نمودن خشك شدن درياچه اروميه كه صهيونيسم مستقيما برنامه هاي چند ساله براي اين توطئه ها دارد. آمريكاو مزدورانش كه از دخالت ايران و سپاه قدس در منطقه دم مي زنند چ عجب اين دخالتهاي ولد نامشروعش را نمي بيند؟


عماريون - مطالبه شما از مسئولين كشورمان در اين خصوص چيست؟

اولا بنده بعنوان يك طلبه معتقد به حاكميت جمهوري اسلامي انتظار دارم ، مسئولين محترم بر اساس آموزه هاي ديني سياست هاي ديپلماتيك خود را تنظيم كنند تا عزت عايدمان شود. ديپلماتيك اسلامي خواسته اين طلبه حقير از مسئولين كشورمان است. دوما جريان پانتركيسم يك جريان انحراف فكري است. براي مقابله با آن بايد متفكرانه ورود كرد و برخورد محض پليسي با قضيه پليس را تنها در تيررس دشمنان قرار مي دهد.نهادهاي فرهنگي و سياسي بايد قضيه پانتركيسم و مقابله فكري با اين جريان را در دستور كار خود قرار دهند. و الا با يك شب نامه چندتا بچه حساسيت سيستم امنيتي مشغول اين تهديد شود كه نمي شود براي ولايت و امام زمان (عج) سربازي كرد. ثالثا جمهوري آذربايجان تبديل به پايگاه نظامي صهيونيسم دقيقا بيخ گوشمان شده است و اين نيز تهديدي ديگر است.


عماريون - مطالبه شما از مردم ايران مخصوصا استانهاي همجوار جمهوري آذربايجان چيست؟

اينكه قضيه آذربايجان را جدي بگيرند . فرهنگ باكو با تبريز آميخته و تاثير پذير است. آنان رفت و آمد دائمي به تبريز دارند. خيلي از ما تبريزي ها در باكو فاميل داريم. بيداري ما مي تواند به آنان منتقل شود. صداي بلند مردم تبريز و اردبيل مي تواند آنها را بيدار كند.مخصوصا روحانيون آذري بايد مواضع محكم و قاطعي در اين خصوص داشته باشند. نبايد از قضيه آذربايجان غفلت كرد. اين غفلت پشيماني بزرگي را عنقريب به دنبال خواهد داشت.

عماريون - خواسته شما و انتظارتان از مردم جمهوري آذربايجان چيست؟

بيداري و پيوستن به كشورهاي اسلامي ، درهم پيچيدن طومار دولت ظالم آذربايجان و بيرون كردن اسرائيل از خاك كشورشان

عماريون - در شبكه هاي ضد انقلاب به نقل از مصاحبه تان دو مطلب و تهديد از قول شما را مطرح كرده اند. يكي تهديد به تسخير كنسولگري آذربايجان در تبريز مي باشد و دومي اتهام آتش زدن پرچم آذربايجان توسط جنابعالي . در اين خصوص به عنوان سئوال آخر چه توضيحاتي براي خوانندگان صراط داريد؟

بنده در آن مصاحبه نگفته ام كه ما يا مجموعه انصارحزب الله تبريز اين برنامه را دارد. بنده گفتم كه تعدادي از جوانان تبريزي به دنبال تسخير كنسولگري آذربايجان در تبريز بعنوان لانه جاسوسي صهيونيسم هستند ولي رهبران ديني و مسئولين مانع مي شوند و امسال نيز به دنبال اين حركت انقلابي هستند. اين سخن را صهيونيسم ها و مزدورانشان شانتاژ كردند و حتي از طريق ديپلماتيك پيگير شدند و خواستار حفظ امنيت شان بودند. در حاليكه ما فعلا چنين تصميمي را نداشته و نداريم .

در خصوص قضيه آتش زدن پرچم آذربايجان هم بايد بگويم يك سايت وابسته به جريان انحرافي به دروغ اين مطلب را درج نموده بود كه كاملا خوراك تبليغاتي مزدوران صهيونيسم شد. بنده و همه ما بچه حزب اللهي ها به پرچم دومين كشور شيعه جهان احترام قائليم و اين اتفاق تا بحال توسط هيچ شخصي اتفاق نيفتاده است و اين يك خوش خدمتي براي ليدر گروهك انحرافي توسط يك سايت انحرافي بود و حساب اربابانشان را با بنده تصفيه كردند.
گوناز تی وی