۱۳۹۰ آبان ۱۶, دوشنبه

افشائ گوشه هايي از زندگي " روح الله بجاني " مسئول حزب الله تبريز

تک توران : روح الله بجاني مسئول حزب الله تبريزمتولد سال 1360 ساكن محله كوي بابك تبريز است. پدر وي " حاج علي بجاني " ساكن خيابان بهار كوي ولايت در شهر تبريز ، از شاه چي هاي تندرو سابق است . بر اساس اظهارات ، حاج علي بجاني در زمان قبل از به اصطلاح انقلاب اسلامي ارادت خاصي به رژيم سابق پهلوي داشته اما بعد از انقلاب بر اساس عادت انسانهاي سودجو 180 درجه تغيير جهت داده و اينبار در صف حزب اللهي هاي افراطي و از طرفداران خميني مي شود . به طوري كه نام فرزند خود را همنام خميني " روح الله " مي گذارد .
روح الله بجاني در مايت مسئول حزب الله تبريز از سال 1384 گرايش خاصي به سمت باند احمدي نژاد پيدا مي كند . در اولين دوره رياست جمهوري احمدي نژاد همكاري مستقيم با دولت احمدي نژاد داشته و زمينه را براي انتخاب اين فرد براي دور بعد با تصفيه مديران غير احمدي نژادي در شهرهاي آزربايجان مساعدمي كند .
تصفيه سازي مديران ادارات آزربايجان در اواخر دولت اول احمدي نژاد از سوي اين فرد سرعت مي گيرد به طوري كه روح الله بجاني از روابط خود استفاده مي كند و بسياري از روساي ادارات مختلف استان را به نفع باند احمدي نژاد عزل و نسب مي كند . او با برداشتن مديران سابق ، اكثراً افراد بسيجي بيسواد و مطيع خود را جايگزين اين مديران مي كند . و بدين صورت در كودتاي بي سر وصداي باند احمدي نژاد ــ مشايي ، نقش مستقيم خود را ايفا مي كند . تا اينكه نوبت به عزل رئيس بازرگاني استان آقاي " صادق نجفي " مي رسد . روح الله بجاني در اين مهره به مشكل بر مي خورد چرا كه صادق نجفي لقمه بسيار بزرگتري از دهان روح الله بجاني بود ، صادق نجفي به علت اينكه شريك تجاري نماينده ولي فقيه تبريز آيتالله " مجتهد شبستري " است در نبرد با باند احمدي نژاد ــ مشايي و حزب الله تبريز ، با مچگيري از تخلفات مالي مسئول حزب الله تبريز پاي او را به دادگاه روحانيت استان مي كشاند و بدين وسيله روح الله بجاني به 5 سال تبعيد به شهر قم و يك سال حبس تعزيري در سال 1388 محكوم مي شود .
گفته مي شود روح الله بجاني يك سال روانه زندان مي شود اما سپس با طومارهاي امضاء شده توسط حزب اللهي و فاسد خود و با وساطت بيت رهبري دوباره به تبريز بر مي گردد .
روح الله بجاني از جمله كساني است كه در اختلاسهاي ميلياردي باند احمدي نژاد ــ مشايي ، مستقيم و غير مستقيم نقش ايفا كرده است .
اظهارات بي تدبير وي در مورد جمهوري آزربايجان شمالي سبب خشم مسئولان آزربايجان شمالي و نيز ملت بزرگ آزربايجان در شمال و جنوب آن گرديده است .
گروه خبري تحليلي " تك توران "
1390/8/16
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در صورت صلاحديد جزئيات ديگري از زندگي اين فرد و باند فاسد حزب الله تبريز در آينده منتشر خواهد گرديد .