۱۳۹۱ خرداد ۲۸, یکشنبه

افشای اسنادی در رابطه با زمین خواری برادران لاریجانی


تك توران : یک پایگاه اطلاع رسانی ادعا کرد به اسنادی دست یافته که نشان می دهد برادران لاریجانی در زمین خواری های اطراف تهران دست داشته اند.

 پرونده زمین خواری اطراف تهران، اولین بار از سوی برخی رسانه های نزدیک به دولت و حامیان احمدی نژاد مورد اشاره قرار گرفت. پس از آنکه برخی اعضای دولت و به ویژه محمدرضا رحیمی و اسفندیار رحیم مشایی متهم به دست داشتن در پرونده های فساد اقتصادی شدند، نزدیکان دولت در اقدامی متقابل، نقش محمد جواد لاریجانی، معاون قوه قضاییه در موضوع زمین خواری را مورد اشاره قرار دادند.
سال گذشته محمود احمدی نژاد نیز در جریان سفر خود به کرمان، بدون نام بردن از لاریجانی این پرونده را مورد اشاره قرار داد و گفت: «كسي كه در اطراف تهران سیصد هكتار از بهترين زمينهاي دولت را سالهاست تصرف كرده و وزير جهاد كشاورزي قبلي زورش نرسيده و تاكنون وزير فعلي نيز نتوانسته كاري كند فرض كنيد با اين وجود قانوني در مجلس تصويب شود كه به دولت بگويد كه تو موظف هستي به اينها سند بدهي و اگر دولت استنكاف كرد، اجازه داده شود تا به آنها سند داده شود كه اين تبعيض و بيعدالتي است».
احمدی نژاد در سخنرانی خود در کرمان، علی لاریجانی رئیس مجلس و صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه را نیز مورد حمله قرار داده بود و آنان را شریک جرم خوانده بود.