۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

سيل درتبريز يك قرباني گرفت


تك توران : سيل و طغيان رودخانه هاي منتهي به تبريز موجب شد تا عصر امروز بخش اعظمي از جنوب كلانشهر تبريز همانند روز گذشته در گل و لاي ناشي از سيلاب فصلي فرو رود.بنا به گزارش نصر نيوز، سيل تبريز كه از جنوب اين شهر و ورودي ائل گولي وارد شهر شده است آنچه كه در مسير اش است شسته و در جريان است.

اين گزارش حاكي است، مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي آذربايجان شرقي نيز از كشف جسد مردي مجهول‌الهويه كه بر اثر سيل در تبريز فوت كرده بود، خبر داد.

حبيب حسينقليزاده امروز در گفت‌وگويي گفت: عصر امروز ساعت 19.30 به دنبال بارش باران و تگرگ در مناطق بالادستي تبريز و به دنبال آن وقوع سيل تيم‌هاي امدادي مركز فوريت‌هاي پزشكي جسد مرد مجهول‌الهويه‌اي را در پل سنگي (چايكنار) تبريز كشف كردند.

با توجه به اينكه در اين ساعت بارشي در تبريز گزارش نشده به احتمال زياد جسد اين مرد از مناطق بالادستي تبريز كه عصر امروز بارش شديد و بي‌سابقه باران و تگرگ داشتند به تبريز آورده شده است.

اين گزارش مي افزايد، تعدادي از خانه هايي كه در مسير سيلاب تبريز قرار داشتند به دليل وقوع سيل به طور 100 درصدي از بين رفته و ناپديد شده اند!

 نصر نيوز