۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

آبروريزي هاي حبرگزاري فارس ادامه دارد / رسانه هاي مصر گفتگوي محمد مرسي با فارس را تكذيب و محكومكردند


تك توران : خبرگزاری فرانسه از قاهره به نقل از خبرگزاری رسمی مصر (منا) گزارش داد که دفتر ریاست جمهوری مصر امروز انجام مصاحبه از سوی محمد مرسی با خبرگزاری فارس را تکذیب و اعلام کرد، مرسی هیچگونه گفتگويی با خبرگزاری مزبور انجام نداده و آنچه این خبرگزاری به نقل از وی منتشر کرده، کاملا بی پایه و اساس است.

در این مصاحبه به نقل از رئیس جمهور منتخب مصر گفته شده بود که او خواستار روابط راهبردی با رژیم تهران است، در قرارداد کمپ ديويد با اسرائيل تجديد نظر می کند و با عملکرد شورای نظامی مصر نیز مخالف است.


گزارش ایرنا: سخنگوی رییس جمهوری منتخب مصر با صدور بیانیه ای هرگونه مصاحبه 'محمد مرسی' با خبرگزاری 'فارس'‌را پیش یا پس از اعلام نتایج انتخابات، تكذیب كرد.



 این سخنگو امروز دوشنبه اعلام كرد كه این مصاحبه در اصل انجام نشده و به همین دلیل نباید درباره آن اظهار نظر كرد و در پاسخ اقدامات مناسب اتخاذ خواهد شد.



خبرگزاری 'فارس' امروز (دوشنبه) خبری مبنی بر مصاحبه با 'محمد مرسی' رییس جمهوری منتخب مصر منتشر كرد.



بر اساس این گزارش بخش هایی از این مصاحبه كه در خصوص روابط راهبردی با ایران و منتفی دانستن سفر مرسی به عربستان است، جنجال زیادی در رسانه های مصری و دیگر كشورهای عربی برپا كرده است.



خبرگزاری فارس فایل صوتی این مصاحبه را نیز منتشر كرده است كه گفته می شود صدای محمد مرسی نیست و این اقدام نیز محكوم شده است.