۱۳۹۱ خرداد ۱۸, پنجشنبه

طراحی پوستری با شعار ' هر روز 1 خرداد است مبارزه ادامه دارد ' ــ طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی


تك توران : نزدیک به سه ماه از سالی که برای مبارزه برای نجات دریاچه اورمیه نامگذاری شده است می گذرد . در طول این سه ماه فعالین نستوه حرکت ملی آزربایجان از هر فرصتی برای رساندن ندای اعتراضی خویش به حاکمیت و جلب توجه سازمانهاي جهاني براي بحران خشکیدن دریاچه اورمیه استفاده کرده و در این مبارزه نابرابر متحمل هزینه های بسیاری من جمله دستگیری ها و شکنجه های غیر قانونی و غیر انسانی از طرف حاکمیت راسیست فارس گشته اند .
هر چند مبارزه ملت آزربایجان تنها معطوف به حفظ دریاچه اورمیه و محافظت از محیط زیست آزربایجان نمی شود بلکه مبارزه ملت آزربایجان برای به دست آوردن حق تعیین سرنوشت خود به دستان خویش است اما همانطوری که کارشناسان امر محیط زیست اعلام داشته اند شاید امسال آخرین سال برای نجات عروس آزربایجان باشد لذا به همین سبب است که امسال فعالین ملی آزربایجان به علت اهمیت موضوع بیشتر معطوف به مسئله دریاچه اورمیه گشته اند . متاسفانه تا به اکنون دولت جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته نه تنها اقدامی جدی در جهت احیای دریاچه انجام نداده بلکه با سرکوب تظاهرات مدنی و دادن وعده و وعیدهای غیر عملی همچنان در فکر دهن کجی به ملت آزربایجان و نابودی محیط زیست آزربایجان است .
طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی با طرح شعار " هر روز 1 خرداد است " از تمامی آحاد ملت آزربایجان می خواهد اهمیت موضوع حفظ دریاچه اورمیه که همانا حفظ آزربایجان و جلوگیری از تبدیل وطنمان به کویر شوره زار است را از عمق جان دریافت کنند و در این سال پای به پای فعالین ملی آزربایجان به مبارزات خود بر علیه حاکمیت راسیستی ایران با جدیت و حدت بیشتری ادامه دهند .
حاکمیت بداند که فعالین ملی آزربایجان از این پس با برنامه های غیرقابل پیش بینی و غافلگیرانه حاکمیت ایران را سوپرایز خواهد کرد .
هر روز 1 خرداد است  مبارزه ادامه دارد .

« فيسبوك طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی »
آدرس صفحه فيسبوك :
https://www.facebook.com/pages/Guneyazerbaycanmusteqil-feallari/238252946264491

براي بزرگنمايي روي تصوير كليك كنيد