۱۳۹۱ خرداد ۱۲, جمعه

یکی از نشریات وابسته به وزارت اطلاعات ایران برای ترور رئیس جمهور آزربایجان ١٠ میلیون تومان جایزه تعیین کرد ــ تصوير


تك توران : هفته نامه صدای اردبیل که یکی از نشریات وابسته به وزارت اطلاعات ایران میباشد برای ترور رئیس جمهور آزربایجان جناب آقای الهام علی اف ١٠ میلیون تومان جایزه تعیین کرده است. عکس و متن نوشته شده در آن هفته نامه بدون تلخیص درزیرآورده شده است.


تعیین جایزه برای اعدام الهام علی اف ملعون



در روزهای اخیر مشاهده کردیم که اقدام موهن یک خواننده بهایی (شاهین نجفی ملعون) در اجرای ترانه ای موهن،چگونه حساسیتهای اقشار مختلف را برانگیخت و از مراجع عظام تقلید تا برخی چهره های هنری و حتی برخی افراد گمنام برای اعدام این ملعون جایزه تعیین کردند.



اما به راستی اقدام موهن و زشت و زننده الهام علی اف در آذربایجان و برگزاری شوی همجنسگرایان شدیدتر از عمل آن خواننده معلوم الحال نبود؟؟!!



الهام علی اف درعین حالیکه ریاست یک کشور مسلمان را یدک میکشد در همان حال به جنگ با احکام الهی برخاسته و همجنسگرایی را در آذربایجان آزاد اعلام میکند و از نماد شیطان در باکو (مرکز یک کشور اسلامی  پرده برداری میکند.



من طبق آموزهایی که از فقه اسلامی آموخته ام این ملعون را مهدور الدم اعلام داشته و برای اعدام این ملعون و مهدورالدم در حد وسع خودم جایزه تعیین میکنم.



 و به هرکس که این ملعون (الهام علی اف) را به سزای اعمال ننگین خود برساند،از سویهفته نامه صدای اردبیل۱۰میلیون تومان  یا معادل دلاری آن  جایزه پرداخت کرده و دستانش را خواهم بوسید.



امیدوارم این حرکت بنده با حمایت دیگربزرگواران همراه شده و شاهد روزی باشیم که شیعه واقعی در کشور عزیز آذربایجان حکومت میکند.

                                     اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد



اللهم صل علی محمد و آل محمد