۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

تقسيم كار در بدنه طيف فعالين مستقل حركت ملي آزربايجان جنوبي


تك توران : طيف مستقل روزبه روز در حال تبديل به قدرتي بزرگ در حركت ملي آزربايجان مي شود . طبيعي است كه شكل گيري طيف مستقل باعث ناراحتي عوامل وابسته به حاكميت راسيستي ايران شده است . به طوري كه هر روز شاهد مقاله هاي تخريبي بر عليه طيف مستقل هستيم .


عواملي كه حتي جرات ندارند اسم خود را زير نوشته خود بنويسند به خيال خود در حال سم پراكني بر عليه طيف مستقل هستند لمپنهايي كه در نوشته هاي سراسر پر از پارادوكس خود  بي شرمانه طيف مستقل را جرياني لمپن و دو رو معرفي مي كنند .

عده اي دو روز مانده به روز 13 فروردين ( روز اعتراض به خشكاندن درياچه اورميه ) دايه مهربانتر از مادر براي حركت شده اند. ؟!  طيف مستقل جواب اين عوامل را با اتحاد بيشتر و با فعاليت هر چه بيشترمي دهد.
صداقت در عمل و گفتار طيف مستقل سبب ايجاد كوالسيوني قدرتمند در حركت گشته است به نحوي كه بر تعداد اين كوالسيون در راستاي اهداف طيف مستقل روز به روز افزوده مي شود .

اكنون زمان آن رسيده است كه طيف مستقل اصل مهمي به نام « تقسيم كار » در حركت را شايد براي اولين بار در تاريخ حركت ملي آزربايجان عملي سازد . بر اين اساس از كليه دوستان مستقل در بدنه طيف مي خواهيم با نزديكي بيشتر به همديگر ، فعل تقسيم كار را به معناي واقعي صرف كنند .

در پايان از كليه فعالين و تشكلات ملي كه تا كنون حمايت معنوي خويش را از طيف فعالين مستقل حركت ملي آزربايجان جنوبي داشته اند صميمانه تشكر و قدرداني مي كنيم .
دوستان ديگر هم كه شايد بر اثر تصور غلطي كه از شكل گيري طيف مستقل دارند و در مقابل جريان طيف قرار گرفته اند را بار ديگر براي عدم تضعيف حركت ملي آزربايجان به دوستي فرا مي خوانيم .

هيچ تشكل خاصي در حركت ملي آزربايجان هرگز نخواهد توانست هگوموني تشكيلاتي خود را بر كل حركت تحميل كند اين يك اصل است كه بايد پذيرفت .
اصلي ترين هدف طيف مستقل قرار گيري در نقطه تلاقي بين تمامي تشكلها و فعالين ملي است و طبيعي است كه با دوستان دست دوستي داده و با مخربان ، مثل خويش رفتار خواهد كرد .

صفحه فيسبوك طيف مستقل حركت ملي آزربايجان جنوبي : https://www.facebook.com/pages/Guneyazerbaycanmusteqil-feallari/238252946264491