۱۳۹۰ اسفند ۲۶, جمعه

دعوت از تورکان تهران و کرج برای حمایت تراختور مقابل سایپا


تک توران : ماراتون لیگ برتر به روزهای حساس خود رسیده است . شیرینی برد هفته قبل تراختور مقابل تیم سپاهان اصفهان هنوز در مشام میلیونها تورک غیور آزربایجانی نقش بسته است . اما این شیرینی زمانی به اوج خود خواهد رسید که همه با هم تا آخرین روز از ماراتون سنگین لیگ برتر تیم محبوب آزربایجان را یاری کنیم .
مصاف این هفته قرمزهای آزربایجان در هفته (27) برابر تیم سایپای کرج ( البرز ) از خیلی از جهات حائز اهمیت بسیار است . مصافی که تراختور برای رسیدن به صدر جدول محکوم به برد این بازی حساس است .
بی شک این بار نیز هواداران پرشور و پرشعور تراختور با حضور همه جانبه خود در ورزشگاه کرج می توانند کفه ترازو را به سمت تراختور سنگینی بخشند .
حضور شما تورکان غیور تهران ، کرج و اطراف می تواند تا حدودی نقشه های فدراسیون آنتی آزربایجانی ایران را نقش بر آب کند . روز شنبه هفته جاری آسمان کرج قرمز قرمز خواهد شد . روز شنبه روز حماسه ای دیگر از جانب شما هوادار متعصب آزربایجانی است . روز شنبه روز رقصیدن پرچمهای سرخ تراختور ، روز غلبه ای دیگری از طرف تیم ملی سمبلیک آزربایجان بر حریف خویش است .
پس تو ای هوادار متعصب آزربایجانی ، شما امروز وظیفه داری از جان برای تیم محبوب آزربایجان مایه بگذاری ، شما وظیفه دارید امروز در ورزشگاه حضور یابید و یک بار دیگر با ندای آزربایجان یاشاسین لرزه بر اندام بدخواهان آزربایجان بیاندازید .
وعده دیدار ما
روز شنبه : 27 اسفند 1390
ساعت بازی : 16(  4 بعد از ظهر )
ورزشگاه : کرج