۱۳۹۱ فروردین ۱۲, شنبه

اطلاعیه ی نشریه سوسما


تك توران : خیر ایمیل ها و اخباری به آدرس نشریه ارسال شده و از ما خواسته شده تا توضیحاتی در باره این نشریه و وابستگی این نشریه به تشکیلات حرکت ملی ارائه شود. فلذا با توجه به دریافت این سوالات و شنیدن اخبارهای فوق الذکر مبنی بر اینکه این نشریه وابسته به یکی از تشکیلات است توضیحاتی را در ذیل به دوستان ارائه می نماییم.

حرکت ملی آزربایجان با توجه به وسعت و پراکندگی در بین تمامی اقشار و شهرهای آزربایجان از یک برنامه مشخص و تنظیم شده ای استفاده ننموده و هر فرد، طیف، گروه و تشکیلاتی با توجه به وظیفه و خواست خود قدمی در این راه بر میدارد بی آنکه قصد و نیت خارج از چارچوب حرکت داشته باشد. هر تشکیلات و طیفی مورد احترام و قابل ستایش است و ما خود نیز بر این واقفیم که وجود تشکیلات منسجم و قوی موجب خواهد گشت که حرکت بیش از پیش به خواستهای خود نزدیک و نزدیکتر گردد ولی با توجه به فشارها و تهدیدهای موجود در داخل از طرف حکومت فاشیستی ایران، اکثر فعالین حرکت ملی به صورت مستقل و فارق از عضویت در تشکیلاتی به فعالیت می پردازند.

فعالین مربوطه که در نشریه به فعالیت می پردازند هیچ وابستگی به هیچ طیف و تشکیلاتی ندارند و این مجموعه گرد هم آمده اند تا با یک کار فرهنگی که لایق حرکت ملی باشد قدمی کوتاه در وسع خود بردارند. در ضمن ذکر این نقطه لازم و ضروری می باشد که ما حاضر به همکاری با تمامی تشکیلات هستیم و اگر اخبار این نشریه در تمامی سایتهای منتسب به حرکت ملی درج گردیده و در خروجی سایتها قرار می گیرد نشانگر وابستگی نیست بلکه خواستار همکاری، اتحاد و یکرنگی هستیم چرا که تمامی تشکیلات و طیف ها همگی مربوط به حرکت ملی می باشد و برای آزربایجان و آزربایجانی تلاش می نماید.

در آخر از تمامی کسانی که ما را در این راه یاری می رسانند و سایت هایی که اخبار مربوط به نشریه را در خروجی سایت ها قرار می دهند کمال تشکر و قدردانی را می نماییم و امید داریم به روزی که آزربایجان با اتحاد و یکدلی به خواسته خود که آزادی ملت عزیزش است برسد.

برای تماس با ما آدرس susmaaaa@gmail.com در اختیار شماست.

از طرف نشریه سوسما