۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

تورکان کرج غیرت نشان دادند ، تراختور گل گاشت

تک توران : بازی امروز تیم تراختور آزربایجان در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل میزبان ( میهمان ) خود تیم سایپا کرج ، یک بر صفر به نفع تیم محبوب آزربایجان به اتمام رسید .
تنها گل این بازی را بازیکن زنجانی تراختور فرزاد حاتمی به ثمر رساند .
در دقیقه 38 طی ارسال از جناح راست و با دخالت محمد حسین ابراهیمی به مهاجم گلزن تراختور ، فرزاد حاتمی رسید و این بازیکن با یک مهار جالب و شوت سرضرب توپ را از زاویه بسته دروازه بان سایپا وارد دروازه کرد .
نکته غرور انگیز این بازی حضور پر تعداد تورکان غیور کرج و شهرهای اطراف بود ، هواداران آزربایجانی علی رغم بارش شدید برف خود را برای تشویق و همراهی تراختور به ورزشگاه رسانده بودند .
بر اساس گزارشات رسیده از کرج حدود5000 نفر از هواداران آزربایجانی در بازی امروز به ورزشگاه آمده بودند . بر اساس همین گزارشات رفتار نیروی انتظامی هنگام ورود به ورزشگاه بسیار زننده و تحقیر آمیز بوده است .
اندک طرفداران تیم سایپای کرج بارها علیه ملیت آزربایجانیها از الفاظ زشت استفاده کرده اند . هواداران تراختور جواب لجن پراکنیهای تماشاگران فارس را با شعارهای ملی آزربایجانی داده اند .
لازم به ذکر است تراختور با این برد جایگاه خود در رده دوم را استحکام بخشید و برای رسیدن به قهرمانی چشم به لغزش تیم سپاهان دوخته است .