۱۳۹۰ مهر ۱۵, جمعه

مهدی کیانی : رفتار مديرعامل تراکتور متناقض است

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي ضمن اشاره به تناقض در حرف و عمل جعفري گفت: آقاي قلعه نويي ابتداي فصل به من گفت در تراکتورسازي بمان تا به تيم ملي برسي.
      
 مهدی کیانی  ضمن بیان مطلب فوق گفت:  به عشق تیم تراکتورسازی و هوادارانش، دوست دارم به تیم برگردم. من 4 سال برای تراکتور زحمت کشیده و با این تیم زندگی کردم. زمانی که در اولین فصل حضورم می خواستم با تیم فوتبال تراکتورسازی قرار داد ببندم پیشنهادهای خوبی ازباشگاه بشیکتاش و باشگاههای اماراتی داشتم.


 وی افزود:  پیش از شروع فصل پیشنهادات خوبی از چند تیم لیگ برتری داشتم اما امیرقلعه نویی به من گفت: "در تراکتورسازی بمان تا به تیم ملی بروی ". در جواب آنهایی که می گویند من پولکی هستم فقط باید بگویم که آقایان فراموش کرده اند، حاضر شدم  به عشق تراکتور 200 میلیون تومان کمتر از پیشنهادی که از یک تیم لیگ برتری داشتم قرار داد ببندم.

 هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد:  من به آقایان گفتم حاضرم 200 میلیون از پیشنهاداتی که دارم کمتر بگیرم اما به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری همسرم برایم مهم است  سر موقع پولم را بگیرم که آقای ابهران در آن زمان گفت ما 30 درصد از پولت را بلافاصله بعد از عقد قرار داد می دهیم اما نه تنها این کار را نکردند بلکه بعد از گذشت حدود سه ماه از این موضوع، قبل از اولین بازی تیم در رقابتهای لیگ برتر تنها 17 درصد از قراردادم را برخلاف قولی که داده بودند پرداخت کردند.

 وی همچنین ادامه داد:  در بازی دوستانه ای که با تیم فولاد گستر داشتیم من به باغ آبادی گفتم  که اگر می شود بیشتر بازی کنم و به هیچ وجه خطاب من به قلعه نویی نبود، اما ناگهان دیدم قلعه نویی شروع به توهین کردن به من کرد و من از این واکنش وی شوک زده شدم. البته نمی توانم دروغ بگویم و من هم اشتباه کردم که پاسخ او را دادم.

 کیانی تاکید کرد:  برفرض که من در این قضیه بی تجربگی کردم اما متاسفانه  پس از این موضوع  مدیر عامل باشگاه بدون اینکه توضیحاتم را شنیده باشد مرا محکوم کرد و به جای اینکه من را به باشگاه فراخونده تا این موضوع حل و فصل شود، هیچ تماسی با من نگرفت و در این خصوص فقط به صحبت با رسانه ها پرداخت و گفت :" من اگر به جای قلعه نویی بودم کیانی را شدیدتر تنبیه می کردم" .  فقط این را بگویم  سردار جعفری پس از گذشت دو هفته از این اتفاق با من تماس گرفت، در حالی که بلافاصله بعد از این موضوع می توانست با فراخواندن من به باشگاه، به هر شکل ممکن این موضوع را فیصله دهد.

 وی همچنین خاطرنشان کرد:  بالاخره پس از گذشت دو هفته از این ماجرا جعفری من را به باشگاه فراخواند به من گفت که:"بهتر است برای حل این مشکل از قلعه نویی عذرخواهی کنی و من هم گفتم که رویم نمی شود. در نهایت قرار شد که به منظور عذرخواهی، من به اتفاق آذرنیا  نزد قلعه نویی برویم و من هم چند روزی با مربی بدنساز تیم به صورت انفرادی تمرین کنم تا بتوانم دوباره به تمرینات تیم برگردم.

 کیانی تاکید کرد:  در اینجا  بین حرف و عمل جعفری تناقض وجود داشت چونکه از یکی  باشگاههای لیگ برتری با من تماس گرفتند و نظر من را برای انتقال به تیمشان جویا شدند و گفتند که در این خصوص حتی با سردار جعفری نیز صحبت کرده اند، من هم به آنها گفتم که با باشگاه تراکتورسازی قرارداد داشته و دوست دارم تا زمانی که من را بخواهند در این تیم بمانم. زمانی که این موضوع را از جعفری پرسیدم ایشان این موضوع را کاملا تکذیب کرد اما دیدم دو یا سه روز بعد در برخی از رسانه ها مصاحبه کرده که کیانی تیم جدیدش را معرفی کند تا با آنها صحبت کنیم!

 وی در ادامه خاطر نشان کرد:  من حاضرم به عنوان یک بزرگتر و پیشکسوت از قلعه نویی معذرت خواهی کنم اما از باشگاه نیز انتظار دارم  که اگر من را نمی خواهند و پولکی و بی ادب هستم، رضایتنامه ام را بدهند تا بروم چون شاید بخواهم در خارج از کشور و یا لیگ یک فوتبال بازی کنم نه در یک تیم لیگ برتری.

 کیانی در خاتمه گفت:  تنها آرزوی من این است که تیم با جعفری و قلعه نویی قهرمان رقابتهای لیگ برتر فوتبال شده و دل هواداران تراکتورسازی را شاد کنند.
سایت ورزش 3