۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

بازداشت 3 ساعته خانم شهلا علیزاده خواهر فعال ملی بهروز علیزاده و پرونده سازی برای عباس لسانی

تک توران به نقل از گناز تی وی :ستاد خبری اداره اطلاعات اردبیل امروز ساعت 9 صبح جهت توضیح پاره ای ازسوالات، خانم شهلا علیزاده خواهر فعال ملی آذربایجان بهروز علیزاده را به آن اداره فرا خوانده اند که با امتناع شهلا علیزاده به خاطر غیر قانونی بودن این احضار روبرو شده و متعاقب آن 1 ساعت بعد ایشان با مراجعه ماموران اداره اطلاعات به منزل شخصیش بدون ارایه احضاریه کتبی از سوی دادگاه به ستاد خبری اداره اطلاعات واقع در خیابان معلم برده شده است.
به گفته یکی از نزدیکان خانم علیزاده ایشان متهم به ارتباط دادن فعال در بند آذربایجان آقای عبای لسانی با خارج از کشور از طریق برادرش بهروز علیزاده شده است. ایشان بعد از 3 ساعت بازجویی، افترا و تهدیدهای جدی از طرف اداره اطلاعت شهر اردبیل موقتا آزاد شده است. ماموران اداره اطلاعات خاطر نشان کرده اند که پرونده ای در رابطه با پرونده عباس لسانی برایتان تشکیل شده و شما در روزهای آینده با احضاریه دادگاه انقاب باید در جلسه دادگاهی عباس لسانی شرکت کرده و جوابگوی اتهاماتتان باشید.
گفتنی است خانم شهلا علیزاده تمامی اتهامات و افتراها را بی اساس دانسته و متذکر شده است که بانی هیچگونه ارتباط با خارج از کشور نشده و ارتباطش با خانم لسانی خانوادگی میباشد.
لازم به ذکر است که اداره اطلاعات اردبیل در طی این ماه گذشته بخاطر پرونده سازی برای آقای عباس لسانی تعدادی از خانوادهای فعالین را احضار کرده و با تهدید، خواستار شاکی بودنشان از آقای لسانی بخاطر گمراه کردن فرزندانشان شده است .