۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

بازی تراختور و استقلال را به نام مبارز جوان فردین سابوتای مزیین می کنیم ــ پوستر


تك توران : فردین مرادپور ( سابوتای ) بیش از 2 سال است که برای آرمانش آزربایجان ! زیبا ترین دوران و لحظات آرمانی زندگیش را در زندان تبریز می گذراند .متولد 69 است ! 2 سال ! ، روز تولد خود را در زندان با لبخندی بر لب ،امیدی در دل و، آرمانی در سر(البته مقدس) جشن گرفته است . اگر تا کنون نمی دانستیم او کیست و نامش در تاریخ جوانان مبارز آزربایجان ثبت نشده و بمانند هر فدائی وطن ، گمنام مانده مقصر خودمائیم تا دیر نشده قدرش را بدانیم و نامش را فریاد بزنیم .

اما فردین من و شما و حتی آدرس خانه ی ، همه ی مان را خوب می داند آری ملت آزربایجان و خاک پاکش را می شناسد و عاشق آن است و برای آن احساس دین و وظیفه کرده ، و خلاصه ی کلام بمانند تمام مبارزان استقلال و آزادی دل سوزانده است. او پر دل و جرات است او عاشق آزربایجان و ملت آن است . او ورزشکار است ، نه مانند بعضی بازیکنان پرمدعای ! فوتبال ! که فقط در زمان عقد قرارداد بیاد مردم آزربایجان می افتند ، او گل تازه رس جوانیش را عاشقانه تقدیم آزربایجان کرده است .

امروز جوانان آزربایجان پرنشاط ، آگاه و مصمم تر از دهه های اخیر با تلاش خستگی ناپذیر خویش برای به ثمر رسیدن خواسته های مدنی ملت آزربایجان پیشگام شدند و در ایجاد شور و شعور ملی میان توده های مردم ، نقشی مهم ایفا می کنند امروز جوانان شهرهای بزرگ و وکوچک آزربایجان هویت ملی خود را بازیافتند و برای ساختن آینده آزربایجان ، احساس مسئولیت می کنند . بحران هویتی ، بیماریی که جوانان دهه های اخیر جامعه آزربایجان دچار آن بودند به پاس بزرگ مردان مبارز ریش سفید درمان شده ، امروز دیگر کودک ، نوجوان و جوان زنگان ، بستان آباد ، قوشاچای ، سراب ، ماکو و اورمیه و تبریز و ... شوونیسم را می شناسد و در مقابل ظلم وستم ملی و تبعیض نژادی و ناراستی ایستاده و خواهد ایستاد .

فردین برادر کوچک فعالان مدنی محبوس آزربایحان (وحید ها ، مسعودها و .. ) و البته یار مهربان وهمیشگیشان در زندان تبریز در اعتصاب غذا است .

به پاس قدردانی از مبارز آزادیخواهمان فردین مرادپور(سابوتای) بازی تراختور – استفلال را به نام وی مزین می کنیم .

جمعی از هواداران تراختور آزربایجان

کمپین امضا برای آزادی فردین مراد پور( فردین مراد پور بیگناه است ـ او را آزاد کنید)
براي افزدون امضاي خود روی لینک زیر کلیک کنید.
http://www.gopetition.com/petitions/fardin-muradpour.html#sign

 برای پیگیری آخرین اخبار فردین  مرادپوربه آدرس فیس بوکی وی مراجع نمایید .

 https://www.facebook.com/pages/Ferdin-muradpur-Sabutay/368558143223440