۱۳۹۱ مهر ۱۳, پنجشنبه

اعتراض باشگاه تراختور به زمان بازی با استقلال


تك توران : باشگاه تراختور آزربایجان نسبت به زمان بازی این تیم مقابل استقلال تهران اعتراض کرد. 

 
به گزارش خبرگزاریها ، این باشگاه در نامه‌ای به علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر نسبت به زمان بازی تراختور با استقلال تهران اعتراض کرده و خواهان برگزاری این بازی در روز جمعه شد.
 
باشگاه تراختور علت این اعتراض را حضور تماشاگران خود همچنین یک روز استراحت کمتر نسبت به حریف بعدی خود سپاهان اعلام کرده است.
 
در بخشی از این نامه خطاب به فدراسیون فوتبال آمده است: تماشاگران سرمایه اصلی فوتبال و موجب شادی و سرور در استادیوم‌ها هستند آیا اعلام این برنامه به این نحوه مانع حضور آنان در استادیوم نمی‌شود و حق حضور آنان سلب نخواهد شد، وقتی در ابلاغ زمان بازی مغایرتی به چشم می‌خورد که تنها این بازی راس ساعت 15 برگزار می‌شود و سایر بازی‌ها در ساعات مناسب؛ که علت این امر برای باشگاه مشخص نیست و از آنجایی که دیدارهای خانگی برای تیم‌ها حائز اهمیت است به احترام تماشاگران و دوستداران فوتبال زمان بازی تراختور با استقلال تهران را از روز شنبه 29 مهر به روز جمعه 28 مهر انتقال دهید.
 
باشگاه تراختور همچنین به تفاوت زمان استراحت تیم سپاهان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه سپاهان حریف هفته سیزدهم تراختور بوده و این تیم در هفته دوازدهم روز جمعه بازی می‌کند، در صورت برگزاری بازی تراختور با استقلال در هفته دوازدهم در روز شنبه، تیم سپاهان یک روز بیشتر از تراختور استراحت داشته که با این برنامه عدالت بین تیم‌ها  رعایت نمی‌شود.
 
 طبق برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال کشور بازی تیم‌های تراختور تبریز با استقلال تهران روز شنبه 29 مهر ساعت 15 در ورزشگاه سهند برگزار خواهد شد.