۱۳۹۱ مهر ۲۶, چهارشنبه

بیانیه شماره 31 هواداران تراختور آزربایجان ــ عنادینا دولدورون قورد دره سینی


تك توران : حکایت ما در فوتبال فاشیستی فارس ایران حکایت آن به اصطلاح لقمه ای است که در گلویشان گیر کرده ، نه می توانند پس دهند و نه فرو ببرند چرا که این لقمه برای دهان آنها بسیار بسیار بزرگ بوده و روزی مجبور به پس دادن آن خواهند بود .

با زهم زمان ، زمان بازی با یکی از دردانه های پایتخت است .

قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر ، تیم استقلال تهران در ورزشگاه سهند تبریز میهمان سرخهای آزربایجان باشد . باز هم عوامل دست نشانده حاکمیت فاشیستی ایران در فدراسیون فوتبال دست به کار شده ابتدا بازی را در اولین روز کاری از هفته یعنی روز شنبه انداخته و بدتر از آن ساعت برگزاری مسابقه را ساعت 3 بعد از ظهر برگزیدند تا بار دیگر روی کثیف خود ( به منظور کاهش هواداران تراختور ) بر علیه فوتبال آزربایجان را نشان دهند .

بنابراین هواداران تراختور آزربایجان از کلیه ملت شریف آزربایجان در اقصی نقا ط وطنمان می خواهد به کوری چشمان دشمنان  تراختور و آزربایجان ، روز بازی با استقلال تهران ، دره گرگها را پر کنند و بار دیگر نشان دهند که علی رغم بی مهری ها و ترفندهای کثیف حاکمیت ، آزربایجانی جماعت ،اگر اراده کند می تواند نقشه های شوم آنها را نقش برآب کنند .

به امید پیروزی تیم محبوب آزربایجان و گرفتن انتقام بازی سال قبل که علناً با کمک داور مسابقه به نفع استقلال تهران انجامید . در این روز همه و همه هرکاری را بر خود حرام خواهیم کرد و با حضور پرشور و پرتعداد خود زمینه سازی برای پیروزی تراختور را رقم خواهیم زد .

وعده دیدار ما ، روز شنبه 29 مهر ماه 1391

ورزشگاه : سهند تبریز ( 70 هزار نفری )

ساعت : 15