۱۳۹۱ آبان ۶, شنبه

شرکت نفت منطقه ای قوشاچای (میاندواب)در قرق هوارادن احزاب کرد


تك توران : طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان شاخه قوشاچای هواداران تشکیلاتهای کرد بیش از نیمی از مناصب  شرکت نفت میاندوآب را با لابیگری در اختیار گرفته اند.

فریدون یاسمی مدیر شرکت نفت قوشاچای که از اکراد کرمانشاه می باشد و یکسال است که از قوشاچای رفته در مدت مدیریت خود ترکیب اداری و پیمانکاری این شرکت را به نحو محسوسی به نفع اقلیت کرد تغییر داده و بیشتر مناصب کلیدی و مهم را به قرق کردهای هوادار گروههای تروریستی در آورده است.

 
این شخص در جلسه ای با مسئولان مرکز که از تهران برای سرکشی به قوشاچای آمده بودند کل منطقه را قوشاچای کرد نشین معرفی کرده است و سعی در توجیه ترکیب کردی این شرکت نموده است. لازم به ذکر است که منطقه میاندوآب از نظرتقسیمات شرکت ملی نفت ایران به 8 ناحیه شامل مرکزی، سایین قالا (شاهین دژ)، تیکان تپه (تکاب)، سویوق بولاق (مهاباد)، بوکان، سولدوز (نقده)، خانا (پیرانشهر) و ساری داش (سردشت) تقسیم می شود. در جایگاههای شرکتی همیشه این پیمانکاران کرد هستند که برنده می شوند، این کار توسط خادمی رئیس امور اداری با حمایت از فردی بنام حبیب محمدی صورت می پذیرد. هواداران احزاب کرد شرکت نفت را بمانند یک خانه تیمی اداره می کنند و با ساخت و پاختهای اداری جایگاه شهری که بیشترین میزان فروش بنزین را در منطقه دارا می باشد را به پیمانکاران کرد واگذار می کنند.

 

مناصب اشغالی توسط اکراد هوادار احزاب تروریست عبارتند از :

خادمی؛ رئیس امور اداری

سلطانی؛ معاون عملیات فنی مهندسی

یگانه؛ رئیس کمیته تخلفات منطقه

حبیب محمدی؛ حسابدار شرکت تعاونی جایگاه شرکتی

رحمانی، رئیس برنامه ریزی

بوکانی، رئیس امور مالی منطقه

و کارمندان جز اتاق کامپیوتر



کمیته مردمی دفاع از غرب آزربایجان -  شاخه قوشاچای