۱۳۹۱ آبان ۶, شنبه

شبکه سهند و سایت گل در خدمت جریان انحرافی و توضيحي كوتاه از طرف تك توران


تك توران : بازی هفته پیش تراختور و استقلال که با برد شیرین نماینده آزربایجان به اتمام رسید، با حاشیه ها ی ! همراه بود ، سایت بین المللی گل در مطالبی سخیف ! در حد روزنامه دیواری های دوران ابتدایی به گزارشگر تلویزیونی این دیدار (مجتبی ساعی ) و نیز به  اظهارات مجری شبکه سهند( میلاد وطن پرست) حمله کرد . با علم به اینکه اظهارات و یا بقولی ، کرکری مجری ( میلاد وطن پرست ) شبکه سهند جایی در رسانه آزربایجان شرقی  ندارد و این رسانه که بایستی دردها و مشکلات و ... را منعکس کند ، به تریبونی برای کرکری . . .  .

عکس العمل مجری شبکه سهند ( میلاد وطن پرست ) به سایت گل و اصرار و دفاع از عمل اشتباه خود منطقی بنظر نمی رسد اما نکته ای که اساس بحث می باشد جوابیه  عجیب ! و غریب ! وی می باشد .

مجری شبکه سهند ( میلاد وطن پرست) : آری من هم یک عاشق تراکتور هستم . از نوع TT

بدنبال این اظهارات ! مجری شبکه سهند ، صفحات فیس بوکی گروه معلوم الحال تی تی و دوستان ! با آب و تاب فراوان و با چاشنی غیرت و تعصب به آزربایجان !  و با همراهی سایت های وابسته به نظام در تلاش برای به روز نگه داشتن موج هیاهوها و تب و تاب ها و حاشیه های بازی پیش برآمدند . در شرایطی که هدایت و ساپورت ! سران تی تی ها از طرف نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بر اغلب هواداران آشکار است  چرا مجری شبکه استانی ( میلاد وطن پرست ) ندانسته باید در صدد کسب اعتبار برای گروه معلوم الحال تی تی ها با استفاده از جایگاه و چهره شناخته شده خود در سیمای استانی برآید . شایسته است که  مجری محبوب سیمای استانی ، در اظهارات خود دقت بیشتری نموده و در دامن زدن به هیاهوهای ساخته گی صفحات گروه معلوم الحال و رسانه های وابسته ! ایشان را همراهی ننموده و در روابط و تعامل خود با جریان انحرافی تی تی تجدید نظر نماید .

هواداران تراختور : یک نوع اند ، عاشق آزربایجان و دوستدار تراختور .

شکی در این که در طی چند سال اخیر ، تراختور و استادیوم سهند به میدانی برای نشان دادن همبستگی ملی آزربایجانیها برای فریاد حقوق ملی خود تبدیل شده است نداریم . حضور ده ها هزار نفری آزربایجانیها در استادیوم سهند و تشویق تراختور در کنار فریاد شعارهای ملی و نفش بسزای این امر در افزایش شور و شعور ملی ملت آزربایجان جنوبی و ناتوانی حکومت در سرکوب مستقیم این جریان هویت طلب باعث شده است عوامل اطلاعاتی و امنیتی حکومت از ابتدای ظهور پدیده تراختور دست به آفرینش جریانهای موازی با جریان هویت طلبی موجود در استادیوم برای به انحراف کشاندن آن بزنند .حکومت ایران با علم به اینکه تراختور برای آزربایجانیها تنها یک تیم فوتبال معمولی نیست که هواداران میلیونی اش فقط به عشق فلان بازیکن و یا بازی تماشاگر پسند آن به چنین حمایتی از تراختور بپردازند در تلاش است با اتکا به عوامل رسانه ای و با کمک تی تی ها روح ملی حاکم برحوادث پیرامون تراختور را با جنجال سازی ها و حاشیه های ساخته گی فوتبالی از بین ببرد . حکومت بخوبی می داند که 70 هزار طرفدار حاضر در استادیوم و میلیون ها بیننده تلویزیون دردی بسیار فراتر از فوتبال و مربی و بازیکن و ستاره و ... دارند و قطع به یقین نمی تواند بطور مستقیم حرکت ملی آزربایجان را از نعمتی بنام تراختور محروم کند . آشکار است که امروزه دیپلماسی ورزشی جایگاه رفیعی در اکثر جریانات سیاسی و مدنی دارد و بدین سبب حکومت ایران تمام تلاش خود را برای تبدیل تراختور به پدیده ای صرفا فوتبالی بکار گرفته است .

اگرچه پیروزهای شیرین تراختور مرحمی است هرچند اندک برای تسکین آلام ملتی که زیر بار فشارهای سنگین اقتصادی و فرهنگی و .. در رنج است ، اما باید این هشدار را به تمامی عوامل رسانه های وابسته و شبکه سهند و جریان انحرافی در استادیوم بدهیم که حرکت ملی آزربایجان با هوشیاری کامل تمام حرکات آنها را رصد می کند . لیکن در روزهای آتی و البته در زمان های مقتضی به بررسی موشکافانه تر سلسله اقدامات جریان انحرافی و رسانه های وابسته خواهیم پرداخت 

توضيح از تك توران : چاپ اين مطلب به معناي تاييد تمامي موارد ذكر شده نيست . تك توران با توجه به اينكه همواره از طريق خبرنگاران خويش جريان بازيهاي تراختور را كاملاً موشكافانه دنبال ميكند انگ زدن به گروههاي هواداري تيم را شايسته نمي داند گروه  " تي تي تي "  ابتدا به امر گروهي از طرف اداره اطلاعات نبوده اما با گذشت زمان عناصر وابسته و خائن درون تيم توانستند درون اين گروه نفرات خويش را بگنجانند اما از نظر ما نه اين گروه و نه هيچ گروهي هرگز نخواهد توانست جو ملي حاكم بر ورزشگاهها را از دستان فعالين ملي بگيرد