۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

گزارش ویژه گروه خبری تک توران از بازی تراختور و فولاد خوزستان


تک توران : تراختور 2 ــ فولاد خوزستان 0
ورزشگاه : سهند تبریز
تماشاگر : حدود 40 هزار نفر
بازی این هفته تراختور در مقابل فولاد خوزستان از سری مسابقات لیگ برتر هفته ( 30 ) با برتری قاطع تیم محبوب آزربایجان با نتیجه 2 بر صفر به اتمام رسید . گلهای بازی را سیاوش اکبر پور و فلاویو لوپز به ترتیب در دقایق ( 18) و ( 48) به ثمر رساندند .

تراختور در یک روز نسبتا گرم و در یک هوای بهاری در حالی به مصاف حریف خود فولاد خوزستان رفته بود که حدود 40 هزار هوادار عاشق آزربایجانی علی رغم بازی ضعیف تراختور در هفته قبل مقابل فجر سپاسی شیراز خود را برای تشویق نماینده آزربایجان به ورزشگاه رسانده بودند .
بازی رو به جلو و هجومی تراختور از همان دقایق ابتدایی نوید بازی زیبا و پرگلی از سوی شاگردان امیر قلعه نوعی را می داد. گل اکبر پور در نیمه اول و گل فلاویو لوپز در ادمه در نیمه دوم بازی هواداران تراختور را به وجد آورده بود هر چند که گل سالم تراختور در نیمه دوم توسط اکبر پور از طرف داور بازی به اشتباه مردود اعلام شد تا فولاد از سه گله شدن در این بازی بگریزد .
اما روی دیگر این بازی هواداران متعصب و همیشه در صحنه آزربایجانی بود ، هواداران در این بازی نیز همچون گذشته با سر دادن شعارهای ملی سنگ تمام گذاشتند . برخی از شعارهای هواداران عبارت بودند از : " آزربایجان یاشاسین " " تورکلرین ایفتیخاری – تراختور تراختور " " تراختوری ائل ایستر – شرفلی میللت ایستر " و ..
همچنین هواداران که از اقدامات هئیت فوتبال خائن تبریز به سرگردگی جواد ششگلانی خسته شده اند علیه هئیت فوتبال خائن تبریز شعار دادند . هواداران با شعار " بیزیم بلیط پوللاریمیز – تراختورون دیر " علیه هئیت فوتبال خط و نشان کشیدند .
همچنین هواداران با شعار " بی شرف بی شعور – عادل فردوسی پور " انزجار خود را از مجری برنامه راسیستی شبکه 3 که مدام بر علیه تراختور برنامه ریزی می کند نشان دادند .
خیابانهای تبریز بعد از برد تراختور بسیار شلوغ بودند به طوریکه بر اساس گزارشات برخی خیابانهای و محله های تبریز مانند ائل گلی ، ولیعصر و آبرسان محل کارناوال شادی خانواده های تبریزی بود .