۱۳۹۱ اردیبهشت ۴, دوشنبه

راه آهن صفر تیراختور 1؛ عبور قطار سرخهای آذربایجان از ایستگاه سی و یکم قهرمانی


تک توران : تیراختوردر یک بازی پربرخورد و نفسگیر در حضور افزون بر 10 هزار نفر از هواداران پرشور خود در دقایق انتهایی بازی توانست راه آهن را مغلوب نماید.


در این مسابقه که راه آهن تلاش خود را معطوف بر گل نخوردن و استفاده از ضد حملات نموده بود فرصتهای گلزنی تیراختور یکی پس از دیگری به هدر می رفت و با توجه به پیش افتادن 1 بر صفر سپاهان در اهواز لحظه به لحظه بر استرس هواداران افزوده می شد. بازی فشرده همراه با پرسینگ راه آهن در نیمه ی اول تیراختور را در گلزنی ناکام گذاشت تا دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن بروند.

در نیمه ی دوم تیراختور آهنگ تهاجمی بیشتری بخود گرفت و منهای معدود موقعیتهای راه آهن، در اکثر دقایق مسابقه بازی را در اختیار خود داشت اما بازی جنگنده ی بازیکنان راه آهن و بی دقتی بازیکنان تیراختور مانع از فرو ریختن دروازه ی میزبان می گشت تا آنکه در دقیقه ی 86 مسابقه ارسال بلند فلاویو لوپز با ضربه ی سر زیبای امیرحسین صادقی به تور دروازه ی راه آهن بوسه زد تا هواداران در استادیوم سر از پا نشناخته و شور و هیجان میلیونها بیننده ی تلویزیونی را فرا گیرد. بر حسب اتفاق درست در همان لحظه ای که گل تیراختور به ثمر رسید سپاهان نیز توانست با به ثمر رساندن گل دوم خود 2 بر 1 از فولاد خوزستان پیش افتد. تیراختور پس از به ثمر رساندن گل اول خود موقعیتهای خیلی خوبی را جهت فرو ریختن بیشتر دروازه ی راه آهن بدست آورد اما با بی دقتی مهاجمانش، بوِیژه محمد ابراهیمی، سیاوش اکبرپور و علی علیزاده به هدر رفت تا این مسابقه ی حساس با پیروزی 1 بر 0 تیراختور به نقطه ی پایان خود برسد.

البرز حاجی پور قضاوت این بازی را بر عهده داشت که در بیشتر صحنه ها بطور یطرفه به نفع راه آهن سوت زد که این موضوع اعتراض بازیکنان درون زمین، امیر قلعه نوعی و هواداران را در پی داشت.

تیراختور با این پیروزی 59 امتیازی شد تا با توجه به پیروزی سپاهان در اهواز و تساوی استقلال مقابل شاهین در بوشهر در فاصله ی 3 امتیازی سپاهان هم امتیاز با استقلال در مکان سوم جدول رده بندی جای گیرد.

این پیروزی ارزشمند را به خیل عظیم هواداران تیراختور تبریک گفته و برای تیم محبوب آذربایجان در 3 مسابقه ی حساس باقیمانده از لیگ یازدهم آرزوی موفقیت می نماییم.

پورتال هواداران تراختور