۱۳۹۱ مهر ۵, چهارشنبه

شکست تراختور سازان مقابل فجر سپاسی شیراز


تك توران : تیم فوتبال تراختور سازی آزربایجان از سری مسابقات لیگ برتر ایران به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز رفته بود که این بازی را با نتیجه ۱ بر صفر به میزبان خود واگذار نمود .

تیم فجر سپاسی با گل دقیقه ۶۰ بابک لطیفی تازه وارد از فاصله ۳۰ متری دروازه تراکتور را هدف گرفت که توپ به زیبایی وارد دروازه شد.

ترکیب تراختور سازان در این بازی عبارتند بود از :عقیل اعتمادی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی(۴۶-سید محمد حسینی)،مرتضی اسدی، میلاد فخرالدینی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، قاسم دهنوی(۷۵- احسان حاج صفی)،فلاویو لوپز(۶۶-محمد ابراهیمی)، سید مهدی سید صالحی و فرزادحاتمی    سرمربی: تونی اولیویرا

در نیمه نخست بازی متعادلی را شاهد بودیم. تراکتور با بستن روزنه ها و بردن بازی به میانه میدان، اجازه نداد تا بازیکنان ریزه کار و پا به توپ فجر از داشته های تکنیکی خود بهره ببرند. فجری ها هم اگر چه مالک توپ بودند اما نتوانستند راهی به دروازه حریف بیابند و اینگونه بود که نشد یک فوتبال تماشایی و زیبا را دید.

سایت گل می نویسد :در نیمه دوم فجر کار را خوب آغاز کرد و توانست به گل برسد. این گل تراکتور را به جل کشاند و تعویض های این تیم سبب گردید تا تیم شیرازی برای حفظ نتیجه دست به عقب نشینی تاکتیکی بزند.حملات تراکتور بازی را زیباتر از نیمه اول کرده بود و بازی کسل کننده ۴۵ دقیقه نخست ، جایش را به شرایط تازه ای داد.

تیم فجر سپاسی با این برد به صدر لیگ برتر ایران صعود و تیم تراختورسازی جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد .