۱۳۹۱ مهر ۷, جمعه

مروری کوتاه بر فعالیتهای ملی / مدنی دستگیر شدگان مراسم سالگرد مرحوم ابراهیم جعفر زاده

تك توران : 1- قهرمان ملی عباس لسانی ، که نیاز به توضیح بیشتر نیست .

2- رحیم غلامی ، شاعر و ژورنالیست که سالهای زیادی در روزنامه های مختلف استان اردبیل فعالیت کرده و تا به امروز بارها بدلیل فعالیت های خبری و مدنی خود دستگیر و تقریبا 2 سال از زندگی خود را در زندان سپری نموده است .


3- عسگر اکبر زاده فعال سیاسی که بارها بدلیل فعالیتهای هویت خواهی خود دستگیر و نزدیک به 9 ماه را در زندان سپری کرده است .

4- سیامک میرزائی فعال سیاسی که بارها بدلیل فعالیت های خود دستگیر و نزدیک به 2 ماه را در بازداشت به سر برده است .

5- فریدون آقازاده ژورنالیست ، در هفته نامه های آغری و یاشایش در آزربایجانغربی فعالیت نموده و سردبیر نشریه های بسیاری بمانند بیلیم یولو بود .

6- میثم آزادی فعال ملی / مدنی که سال گذشته در اعتراضات دریاچه اورمیه دستگیر شده ونیز مدیر مسئول نشریه اورمو در دانشگاه آزاد واحد اورمیه بود .

7- حمید قربانعلی زاده فعال ملی / مدنی ، مدیر مسئول نشریه بولود در دانشگاه آزاد واحد مهاباد بود .

8- کیانوش توحیدی فعال دانشجوئی ساکن مشکین شهر می باشد .

9- بهنام نور محمدی فعال ملی / مدنی که سابقه بارها دستگیری را داشته و همسرش لیلی بهزاد از فعالین مدنی دانشگاه آزاد واحد تبریز می باشد .

10- حسن فتحی ، امیر بابایی ، سعید ابراهیم زاده و فریدون آزادی فعالین ملی / مدنی که سابقه دستگیری در اعتراضات دریاچه اورمیه را دارند .

گفتنی است که تمامی بازداشت شده گان دیروز ، که تعدادشان افزون بر 15 نفر می باشد به اداره اطلاعات شهرستان خوی منتقل شده اند که برای تمامی آنها قاضی کشیک قرار بازداشت صادر کرده است
برگرفته از فيسبوك