۱۳۹۱ شهریور ۳۱, جمعه

تهدیدهای لفظی به شعله های آتش ختم شد؛ آتش سوزی وسیع منزل پدری سعید موغانلی


تك توران : راس ساعت ۱۲ دیشب مورخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۱ شعله های سرکش آتش، خانه و زندگی سعید موغانلی را در کام خود بلعید. این آتش سوزی که ۳ ساعت به طول انجامیده، تمامی محصولات کشاورزی، اسباب و وسایل منزل آنها را به خاکستر تبدیل کرده است.

 
به گفته سعید موغانلی شاعر و روزنامه نگار شهیر آذربایجانی، عصر دیروز فردی در شهرستان گرمی با مراجعه به ایشان هویت وی را سئوال کرده و پس از شناسایی سعید موغانلی، شروع به تهدید و حتاکی به وی کرده است. سعید می گوید من با بی اعتنا محل را ترک کرده و به سمت منزلم حرکت کردم. ساعت ۱۲ شب یکباره شعله های آتش از حیاط خانه و خوشه های محصولات کشاورزی بلند شد که تمام خانه را احاطه و در شعله ای خود گرفت.

 
سعید موغانلی می گوید اعضای خانواده خود و حیوانات را به سختی توانسته از میدان آتش بیرون بکشد. وی افزود در طول این ۳ ساعت تمام زندگیمان به خاکستر تبدیل شد. شعله های آتش بقدری شدید و شدت آتش سوزی آنقدر سریع بود که به قطع یقین فرد آتش زننده از بنزین یا مواد محترقه متشابه استفاده کرده بود و تمامی اطراف منزلمان را به آن آغشته کرده بود.

 
این آتش سوزی عمدی در روستای “یئل سویو” از توابع شهر “انگوت” صورت گرفته که فاصله اش با شهر کمتر از ۱۰ کیلومتر می باشد، اما عوامل آتش نشانی و انتظامی ۳ ساعت بعد از آتش سوزی به محل حادثه رسیده اند.


 
 این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشته اما خسارات مالی فراوانی را به جای گذاشته است. سعید می گوید با روشن شدن هوا و نزدیک شدن صبح برای پیگیری حادثه و مشخص شدن علت و دلیل اینکار اقدامات لازمه ار انجام خواهند داد.
اویرنجی سسی