۱۳۹۱ شهریور ۲۷, دوشنبه

بازی جدید وزارت اطلاعات ایران با متد همیشگی


تك توران : با قدرت گرفتن هر چه بیشتر حرکت ملی آزربایجان و حوادث اخیر آزربایجان من جمله زلزله اهر، هریس، ورزقان و روستاهای اطراف که مظهر قدرت و اتحاد مردم آزربایجان و حرکت منسوب به ایشان بود و نشان از ریشه دار بودن و اعتماد متقابل مردم و حرکت ملی به یکدیگر داشت، سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران نیز ساکت ننشسته و به دنبال تضعیف ،  به حاشیه کشیدن این حرکت و ایجاد اختلاف در درون این حرکت مقدس ، که محصول از جان گذشتگی و فداکاری مردم آزربایجان است، می باشد.


سرویس اطلاعاتی ایران در اقدامی جدید با تاکتیک منحصر به فرد و تکراری  خود باز هم به یکی از موثرترین، پاکترین و عالمترین اشخاص منسوب به حرکت ملی آزربایجان با بی اخلاقی تمام ، که یکی از ویژگیهای سازمان اطلاعات ایران است، حمله کرده و از وی به عنوان جاسوس و مامور کشور دیگری نامبرده و بدینوسیله چند هدف را در ذهن خود دنبال کرده است.
وابسته نشان دادن مخالفان مردمی حکومت ضد اخلاق و ضد بشر جمهوری اسلامی ایران توسط این حکومت، امری جدید نیست و تقریبا تمامی فعالان سیاسی به این امر عادت کرده اند. اما نکته ای که موجبات خشم و ناراحتی مردم و  بسیاری از فعالان سیاسی بویژه فعالان حرکت ملی را فراهم آورده، اینست که جمهوری اسلامی نباید در مورد برخی افراد که معصومیتشان برای حرکت ملی به اندازه ای که معصومیت امامان شیعه برای تئوریسینهای نظام جمهوری اسلامی اثبات شده، بدیهی است، از این بی اخلاقی ها نماید.
بار دیگر حرکت ملی آزربایجان با اتحاد هرچه بیشتر خود پاسخ تمام کسانی که شعور ملت آزربایجان را به سخره گرفته اند را داد و حفاظت از فرزندان شریف و پاک و نخبگان علمی و سیاسی خود  که یکی از وظایف این حرکت است را به خوبی به معرض نمایش گذاشت و پاسخ تمام کسانی را که خواسته یا نا خواسته در خدمت سیاستهای آلوده ی وزارت اطلاعات ایران هستند را با اخلاقیترین شکل ممکن داد و خواهد داد.
تمام دشمنان مردم و حرکت ملی آزربایجان این را دیدند که مردم و فعالان سیاسی منسوب به مردم و حرکت ملی ، یک تار موی کسانی را که خالصانه و با تمام قوا در راه سربلندی ملت آزربایجان تلاش میکنند را با هیچ چیز دیگری عوض نمیکنند و با وجود اختلافات سلیقه ای و استراتژیکی در کنار یکدیگر برای خاک مقدس آزربایجان وسربلندی مردمشان تلاش خواهند کرد.