۱۳۹۱ شهریور ۲۳, پنجشنبه

بیانیه شماره 30 هواداران تراختور آزربایجان ــ پیراهن مقدس ، هوادار خاص ، رسانه خاص


تك توران : دشمنان تیم محبوب آزربایجان مدتهاست که در پی فرصتی هستند تا تراختور و هواداران آن را به حاشیه برده و بدین صورت علاوه بر ضرباتی که از هرسو اعم از ناداوری ها ، احکام تبعیض آمیز کمیته انظباطی بر علیه تیم و هواداران و غیره بدین ترتیب با ایجاد حاشیه تیم را از داخل تخریب کنند .
 
هواداران فهیم و با هوش تراختور همیشه با اقدامات سریع و هوشمندانه به خوبی توانسته اند در طول این چند سال جلوی دشمنان بیاستند .

متاسفانه مدتی است که برخی عوامل امنیتی به اسم خبرنگار با رخنه در اطراف تیم و چاپ مصاحبه های غیر واقعی از بازیکنان و کادر فنی تیم می خواهند بازیکنان ، هواداران و کادر فنی را مقابل همدیگر قرار دهند .

غافل از اینکه پیراهن تیم تراختور پیراهنی است مقدس ، متعلق به 35 میلیون ملت غیور تورک آزربایجان با تاریخی پرزرق و پرافشان . هنوز هم که هنوز است بعد از چندین صد سال ، هواداران تراختور نام بزرگرمردان تاریخ این سرزمین همچون بابک خرمدین را در ورزشگاهها فریاد می زنند . بنابراین بازیکنان تیم باید بدانند که پیراهن چه تیمی را پوشیده اند .

هواداران تیم همچون همیشه باید بدانند که در مقابل حواشی چگونه از خود عکس العمل بجا و درستی نشان دهند چرا که هوادار تراختور ، هوادار تیمهای تهرانی نیست که به یک باد برخود بلرزد . شماها این تیم را با چنگ و دندان تا بدین روز حفظ کرده اید پس همچون همیشه استوار و خاص باشید .

رسانه های هوادار تراختور هم باید بدانند که چه رسالت بزرگی بر عهده آنهاست . رسانه های تراختور باید با حرفه گری جلوی حواشی و تخریبات اطراف تیم را بگیرند . آنها نیز همچون هواداران خاص تیم باید رفتار و قلمی خاص از خود نشان دهند .

در نهایت از مدیریت تراختور به خصوص از مدیر عامل تیم می خواهیم در این شرایط ، بازیکنان تیم را از هرگونه مصاحبه با رسانه ها منع کرده و تحریم کنند .

از همین بیانیه در آستانه بازی تراختور و ملوان از کلیه هواداران غیرتمند تیم می خواهیم با حضور در ورزشگاه انزلی مقدمات پیروزی در این بازی حساس را رقم زنند .

گرگهای سرخ آزربایجان بدون هیچ گونه حاشیه پیش به سوی قهرمانی لیگ برتر .

22/6/1391