۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

واعظان تحریف تاریخ اینبار در مکانهای توریستی آزربایجان جنوبی


تک توران : بر اساس گزارشات رسیده به تک توران اخیراً حاکمیت راسیست فارس در مکانهای تاریخی برخی از شهرهای آزربایجان جنوبی علی الخصوص تبریز اقدام به استخدام واعظان تحریف تاریخ کرده است .
بر اساس این گزارش در ورودی چندین مکان تاریخی تبریز من جمله پارک مقبرة الشعرای تبریز برخی از مامورین دولتی با فورم و اتیکت دولتی استخدام گردیده اند که وظیفه شان تخریب و تحریف تاریخ آزربایجان است .

بر اساس گزارش شاهدین عینی از مکان مقبرة الشعرای تبریز در قسمت ورودی آرامگاه شاعر بزرگ آزربایجان " شهریار " افرادی گنجانده شده اند که کاملاً برنامه ریزی شده اقدام به جمع آوری جوانان در کنار خود کرده و بحثهای تاریخی را با هدف تحریف و تحقیر تاریخ آزربایجانیان انجام می دهند .

گزارش می افزاید در یک بحثی که از طرف همین افراد مزدور انجام پذیرفته به شخصیتهای بزرگ تاریخ آزربایجان همچون " ستارخان " " باقرخان " " بابک خرمدین " و .. توهین و تحقیر شده است .

البته شهروندان با هوش و متعصب تبریزی توانسته اند با بحثهای منطقی افراد مزدور را مجبور به خاموشی کنند . 

جالب توجه این است که این افراد برخلاف گذشته در مورد شخصیت بزرگ تاریخ آزربایجان بابک خرمدین نه تنها دیگر مثل گذشته از دیدگاه اسلامی این شخصیت را کافر!؟ و غیره خطاب نمی کنند بلکه از دیدگاه پان ایرانیستی با تحریف ، سعی در نشان دادن بابک خرمدین به عنوان یک شخصیت ایرانی دارند .