۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران: انتخاب تبریز، بهترین شهر ایران برای زندگی کذب است!


تك توران : هفته نامه آذرپیام در آخرین شماره خود در گفت و گویی با نماینده دفتر هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در تهران گزارش داد: موضوع انتخاب تبریز به عنوان بهترین شهر ایران برای زندگی کذب است.     .
 

بنابه گزارش نصر نیوز، در این خبر آمده است: این دفتر امکان چنین اتفاق مهمی را در حالی که خبر آن از سوی هیچ یک از بخش های این سازمان اعلام رسمی نشده باشد را غیر ممکن می داند و می گوید: چنین کلک ها و شایعاتی زیاد پیش می آید.

 
این دفتر می گیود: هر خبری منتسب به این سازمان باید از سوی یکی از بخش های اصلی این سازمان عنوان شده باشد که در این صورت هم، خبر علاوه بر انتشار از سوی سازمان ملل، بالافاصله در اختیاز خبرگزاری ها و نشریات رسمی کشور نیز قرار می گیرد.

 
گزارش نصر نیوز حاکی است، انتشار خبری با این مضمون که تبریز از سوی یک مجله رسمی سازمان ملل به عنوان بهترین شهر برای زندگی در ایران انتخاب شده است توجه رسانه ها و افکار عمومی را به خود جلب کرد و برخی مدیران نیز این انتخاب را بهانه ای برای نصب بنرهای تبریک و انتشار آگهی های تبریک در مطبوعات و سطح شهر قرار دادند ولی با این اظهار نظری که از سوی نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران در هفته نامه آذرپیام چاپ شده است، صحت و سقم خبر منتشره در هاله ای از ابهام فرو رفته است.