۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

محکومیت داود شیری از فعالین مدنی آزربایجان به چهار ماه حبس در دادگاه انقلاب تبریز ــ تصویر حکم

تك توران : بر اساس گزارشات ارسالی داود شیری از فعالین مدنی آزربایجان از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب تبریز به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم شده است.
اتهام این فعال مدنی مبنی بر فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ، شرکت در تجمع غیر قانونی روز سیزده فروردین سال گذشته در میدان آزربایجان به همراه رضوی از فعالین حرکت، ارتباط با اکبر مهاجری از فعالین مدنی آزربایجان که بارها از سوی نیروهای امنیتی بازداشت گردیده و همچنین حمایت سایتهای مخالف نظام ( سایت های حرکت ملی آزربایجان ) در زمان تحت تعقیب بودن و دستگیری این فعال مدنی می باشد که از سوی شعبه دوم دادگاه انقلا ب تبریز به تحمل چهار ماه حبس به مدت سه سال تعلیق محکوم شده است .
 
لازم به یاد آوری است که این فعال مدنی ، ماه ها مجبور به ترک منزل و همسر و دختر خردسال اش ، شده بود. همچنین ، روز پنج شنبه سیزدهم بهمن ماه سال گذشته ، مامورین اداره ی اطلاعات با راهنمایی و همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت الغدیر ، شبانگاهان از پشت بام منزل شخصی آقای داود شیری وارد منزل ایشان شده سپس پنجره بسته خانه خالی از سکنه را به زور باز کرده و پس از تفتیش، منزل را ترک نموده بودند 

تصوير حكم