۱۳۹۱ مرداد ۷, شنبه

بیانیه شماره 26 هواداران تراختور آزربایجان ــ هیچ سپاهی در دنیا قادر به کنترل طرفداران تراختور نیست ، برخیها شیپور دشمن نباشند


تک توران : اینکه حاکمیت راسیستی جمهوری اسلامی ایران برای کنترل هواداران تراختور از فاکتور سپاه پاسداران برای مدیریت این تیم استفاده می کند چیزی نیست که ما آن را کتمان کنیم .
اما چیزی که مهم است این است که هیچ سپاه و ارتشی در دنیا قادر به کنترل هواداران یک تیم 35 میلیونی نیست .
متاسفانه تبلیغات مسموم عناصر پان ایرانیست همگام با تئورسینهای جمهوری اسلامی ایران و دشمنان ملتمان دست به دست هم داده و با سوء استفاده از این مساله که سپاه پاسداران ، تراختور را در دست گرفته است سعی دارند ملتمان را از شور و شوق ملی برای حمایت از تیم محبوب آزربایجان بیاندازند .

در این بین صد افسوس برخی از رسانه های خودی با تاسی اشتباه از برخی رسانه های دوست نمای که موذیانه به حرکت ملی آزربایجان چسبیده اند دچار اشتباه در آنالیز شده و همچون شیپوری در اختیار سیاستهای دشمن قرار گرفته اند و عملاً آب در آسیاب دشمن می ریزند .
هواداران تراختور آزربایجان اعلام می دارند اگر چه از ورود سپاه پاسداران به مدیریت تراختور خشنود نیستند اما همین مساله در طول یکی دو سال گذشته از طرف حاکمیت سبب گردیده است که بدنه سپاه آزربایجان نه تنها به سمت حاکمیت بلکه به سمت ملتمان سوق داده شوند .
کسانی که از فوتبال و تاثیرات روانی آن بر یک ملت آگاهی ندارند قطعاً چنین آنالیزهای اشتباهی را انجام خواهند داد .
در حقیقت این حاکمیت است که اکنون باید دغدغه این را داشته باشد که نیروهای تحت امرش تحت تاثیر حرکت ملی آزربایجان و طرفداران تراختور قرار نگیرند .
در پایان از تمامی هواداران تراختور می خواهیم گول چنین تئوریهای غلط و دشمنانه را نخورده و همچون گذشته با شور و اشتیاق فزاینده با شعارهای ملی چشم دشمنان آزربایجان را کور کنند .
از همین بیانیه از کلیه هواداران فهیم آزربایجانی برای بازی اخیر تراختور با تیم مس کرمان دعوت به عمل آورده و از تیم محبوب آزربایجان می خواهیم با یک بازی طوفانی اولین برد این فصل را نصیب تیممان کنند .
وعده دیدار ما : روز سه شنبه 10 مرداد 1391
ساعت 22 ، استادیوم سهند تبریز