۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

راجع به نوشته هاي کودکانه "طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی" ــ بای بک

تک توران : طيف کذائي که به خاطر اعتراضات و روشنگريهاي باي بک با کسادي مواجه شده است بار ديگر وبلاگ تک توران را مرکز حملات کودکانه* بر عليه باي بک نموده است. هرچند مسئول وبلاگ تک توران با تماس با باي بک به برخي اعتقادات و رويه ها اشاره کرده و در موارد زيادي نيز مخالفت خود باسياستهاي باي بک را آشکارا ابراز داشته اند٫ ولي اجازه نشر برخي نامه هاي کاملا بيمورد و کودکانه به عنوان فعالان آذربايجاني امري غير قابل درک ميباشد.


در جوابيه قبلي به برخي دروغها و تزويرها از سوي کانالهاي مشخص و بعضا پنهان (مانند شترمرغ) اشاره کرده بوديم ولي طيف به اصطلاح فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی که متشکل از محققان و تحليل گران و سياستمداران کارکشته است بار ديگر با ناآگاهي فاحش و عدم درک موضوعات به حملات کور خود ادامه داده است. به همين منظور٫ و فقط براي آگاهي اذهان عمومي خاطر نشان کردن برخي از موارد احتناب ناپذير مينمايند:

۱- طيفي به عنوان فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی وجود خارجي نداشته و متشکل از فردي است که در اداره برخي وبلاگهاي شخصي و ايجاد وبلاگهاي به ظاهر دشمن خود فعال ميباشد
۲- اين طيف در اين روزهاي بحراني که تقلبات انتخاباتي بحث روز شده است هيچگونه مقاله٫ تحليل٫ جبهه گيري و بيانيه اي نداده و صرفا به اقدامات سياه بر عليه باي بک ادامه داده است
۳- در جوابيه قبلي باي بک٫ اشاره به انديشه فدراليستي در بيانيه آمستردام برملا شده است٫ طيف کذايي از درک اين مورد عاجز مانده و هدف باي بک را منشور فتوکپي شده خود ميداند
۴- فعاليت و خيانت تنها ملاک جدايي بين فعالان حقيقي و مصنوعي ميباشد. طيف کذايي ميتواند فعاليتهاي خود را به ثبوت برساند
۵- برنامه موسيقي ارامنه نيز که از سوي شرکت پتروشيمي تشکيل داده شده بود در خبر درج شده از سوي باي بک به وضوح توضيح داده شده است
۶- ايميل ارانه شده از سوي طيف کذايي يکي از ايميلهاي آن ميباشد. ايميلهاي جداگانه اي براي تماس با سايتها و اشخاص غير آذربايجاني و نيز براي کامنت گذاري در سايتها مورد استفاده قرار ميگيرند
۷- اتهامات وارده به باي بک دقيقا تکرار حرفهاي باند احمد اوبالي ميباشند که سالهاست بدون ارائه کوچکترين مدرکي ادامه دارند. اگر حتي يکي از موارد اتهام نيز به ثبوت رسد٫ حق با آنهاست ولي همگان ميدانند که سياهبازي و دغلکاري خريداري ندارد

پاسخ به طيف کذايي نه به خاطر جدي گرفته شدن آن٫ که به خاطر ارائه آگاهي به خوانندگان و برخي از فعالان ملي انجام ميگيرد.

باي بک
۰۵/۰۳/۲۰۱۲

* یکی به نعل یکی به میخ ـ جوابیه طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی برجوابیه شماره 2 سایت همکار جمهوری اسلامی ایران ( بای بک )

تک توران : آنچنانکه در جوابیه قبلی مان از سیاستهای تفرقه افکنانه سایت همکار جمهوری اسلامی ایران ( بای بک ) پرده برداشته بودیم . پیرو همان نوشته برای اینکه فعالین ملی آزربایجانی بیشتر با سیاستهای این سایت آشنا گردند توجه همه را به نوشته دوم این سایت که بر علیه طیف فعالین مستقل نوشته شده و نوع نوشته موذیانه سایت فوق جلب می کنیم .
همین سایت در نوشته دوم که تفاوتی با نوشته قبلی اش مشاهده نمی شود دوباره با اتهام و بستن طیف مستقل به جریانهایی که مخالف این سایت هستند ، تخریب خود بر علیه طیف مستقل را شروع می کند . در این مورد فکر می کنیم که به حد کافی در نوشته قبلی مان توضیح دادیم و قضاوت را به عهده فعالین ملی آزربایجان واگذار می کنیم .
سایت مزبور در قسمتی از نوشته ، ادعای بسیار مزحکی ارائه می کند مبنی بر اینکه طیف مستقل قبلا نیز به این سایت و سایتهای به اصطلاح تحت امرشان ایمیل فرستاده است . برای اینکه ادعای دروغین این سایت ثابت شود از این سایت می خواهیم حتماً هر متنی را که از ایمیل مان (musteqilmilliteyf@gmail.com ) به این سایت فرستاده شده با مدرک ارائه دهند که اگر این کار را انجام ندهند خود گواهی خواهد بود بر سخنان گزاف ایشان و نیت اصلی سایت همکار جمهوری اسلامی ایران بر علیه طیف مستقل.
همچنین سایت مزبور با آشفتگی تمام با سیاست یکی به نعل یکی به میخ و استفاده از قانون سفسطه که از خصوصیات جریانهای دروغگو و فتنه گر است این بار موذیانه دست به مسئله فدرالیسم و استقلال طلبی می گذارد . کسانی که متن منشور طیف مستقل را خوانده اند به خوبی متوجه اهداف طیف مستقل هستند اینکه از کدامین قسمت منشور طیف مستقل مسئله فدرالیسم استخراج می شود باید جل الخالق به لجن پراکنان این سایت گفت . طیف مستقل با درک واقعیات موجود در حرکت ملی آزربایجان جنوبی ، به خوبی واقف بر اکثریت بودن خواست استقلال طلبی در حرکت است اما به علت خصوصیات طیف بودن نمی تواند سایر جریانهای موجود در حرکت را ندیده بگیرد .
ما خطاب به گردانندگان سایت همکار جمهوری اسلامی ایران متذکر می شویم که دست شما برای فعالین ملی آزربایجان رو شده است کیست که نداند هدف شما جز سنگ اندازی در مقابل هر جریانی فعال درحرکت ملی آزربایجان و ایجاد اختلاف و تخریب بین فعالین و تشکیلات ملی چیز دیگری نیست .
شما گمان می کنید ملت آزربایجان آنقدر بی عقل هستند که در گرداب پروپاگاندای شما اسیر شوند . شما و جریانهایی مثل شما تنهاهدفتان جلوگیری از حرکت است . تا جایی که حرکت ملی فقط در مرحله حرف و بیانیه و این جور چیزهاست شماها به حرکت می چسبید آنچنان با آب و تاب صحبت از استقلال و آزادی آزربایجان می کنید که هر کس از ماهیتتان با خبر نباشد مجذوب شما خائنین می شود اما زمانی که همین صحبتها و بیانیه ها به مرحله عمل قدم می گذارند با زیرکی تمام و موذیانه شروع به افتراء و توهین و تحقیر می کنید و ار آنجاییکه از منابع دولتی استفاده می کنید اتاق فکرتان دست به نقاط ضعف حرکت و قسمتهای اختلاف برانگیز گذاشته و از سایتها و کانالهای موازی ایجاد شده هر کاری می کنید تا جلوی عمل را بگیرید اما خوشبختانه تا بدین روز تا حدود زیادی به این امر نائل نگشته و نخواهید گشت .
زیاد به دور نمی رویم ، یک مثال از صدها اقدام موذیانه این سایت در قبال حرکت ملی آزربایجان :
همانطوریکه مستحضرید و آنچنانکه در اخبار سایتهای ملی درج گردید حاکمیت جمهوری اسلامی ایران که این روزها در روابط خود با جمهوری آزربایجان شمالی بیش از گذشته دچار مشکل گردیده در یک اقدام بسیارکثیف با هدف تحقیر ملتمان اقدام به دادن مجوز کنسرت موسقی ارمنی ! آن هم در عرفه سالگرد فاجعه خوجالی در تبریز ! کرد . این اقدام که باعث خشم ملتمان بر علیه راسیست فارس شده بود و بیم آن می رفت ( از دیدگاه بای بک ) تبدیل به جریانی اعتراضی در تبریز و آزربایجان گردد ناگهان سایت همکار جمهوری اسلامی ایران ( بای بک ) دست به قلم می برد و با احمق فرض کردن ملتمان شروع به تطهیر جمهوری اسلامی ایران می کند و با ترفند سست کردن ملتمان بر علیه دشمن راسیست فارس ، به جمهوری اسلامی ایران کمک می کند . [ 1 ]
عوامل این سایت در این نوشته با ادعای اینکه کنسرت از طرف حکومت نبوده و مربوط به اشخاص ! است در ذهن خواننده خود از لحاظ روانی بازی کرده و از احساس تنفر او می کاهد این یکی از شیوه های جریانهای اطاق فکر حاکمیت و نوع رفتار رسانه های وابسته به حاکمیت است . توضیح در این خصوص جای بحث بسیار دارد که در این مقال نمی گنجد . در جواب ایشان فقط باید عرض کرد که در خراب شده ای به اسم ایران هر کنسرتی در هر قسمتی که انجام می گیرد احتیاج به مجوز دولتی دارد به خصوص کنسرت موسیقی خوانندگان خارجی ، این را در کنار این قرار دهید که چندین سال است به موسیقی آزربایجانی در داخل خاک خودمان از طرف حاکمیت مجوز صادر نمی شود . چندین سال است که خوانندگان آزربایجان شمالی اجازه ورود به خاک آزربایجان جنوبی و ارائه کنسرت را ندارند .
طیف مستقل همواره تحلیلهای خود را از طریق فعالین مستقل به صورت مستقل ارائه کرده است اتفاقاً برای جلوگیری از تحلیلها و اقدامات پراکنده بوده که تز طیف مستقل پا به عرصه حضور گذاشت .
از عزیزان فعال حرکت ملی آزربایجان دوباره عاجزانه می خواهیم در گرداب چنین سایتهایی هرگز نیافتند . ما می توانیم با همدیگر اختلاف سلیقه داشته باشیم اما ما هرگز نمی توانیم از همدیگر دور شویم این همانی است که چنین جریانهایی می خواهند . سرتاپای نوشته این سایت را از اول تا آخر بخوانید در پایان به فکر فرو روید ، متوجه میشوید که این سایت هیچ چیزی نمی گوید جز اینکه در شما و افکارتان با تئوری سفسطه چیزی می کارد و آن چیز تخم شک و شبهه با افترا و دروغهایست که می بندد ، فقط همین . کافیست هوشیار باشیم و گرفتار سیاستهای جمهوری اسلامی ایران نشویم .
در پایان در جواب یاوه گویی های سایت همکار جمهوری اسلامی ایران ( بای بک ) مبنی بر تعداد انگشت شمار خواندن طیف مستقل فقط یک چیز می گوییم ، طیف مستقل امثال بعضی ها مثل شما در سایتها حضور ندارد طیف مستقل در میدان عمل جواب شما دشمنان حرکت ملی آزربایجان را داده و می دهد . این آخرین نوشته ای است که در جواب یاوه گوییهای این سایت داده می شود طیف مستقل ، دیگر انرژی خود را برای جواب گویی به این جریانها صرف نخواهد کرد .
[ 1 ] : far.baybak.com/shomareh_4666.azr
یاشاسین میللی موستقیل فعاللاری طیفی
یاشاسین آزربایجان
یکشنبه 14 اسفند ماه 1390
طیف فعالین مستقل حرکت ملی آزربایجان جنوبی
تک توران : فعالیت گروه خبری تک توران آنقدر شفاف است که خود را ملزم به جوابگویی به اتهامات دیگران 
نمی کند . تک توران به عنوان رسانه مستقل در حرکت ملی آزربایجان برای چاپ مطالب از هیچ سایت ، گروه و تشکلی دستور نمی گیرد هر جا که حق و حقوقی از فعالین ملی دریغ شود تک توران به نابر وظیفه ملی مطالب را منتشر خواهد کرد . در پایان قضاوت را به ملتمان وا می گذاریم