۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

بیانیه شماره 16 هواداران تراختور آزربایجان ــ بازی با سپاهان اصفهان غرش دوباره بوزقوردها در دره گرگها


تک توران : بازی این هفته تراختور در مقابل تیم سپاهان اصفهان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است . از دیدگاه هوادران ، این بازی حساس درحکم مرگ و زندگی برای ماست . جایی که فقط محکوم به برد هستیم و انشالله با حضور 100 هزار نفری این بازی را خواهیم برد .
اما این بازی برای ما از جهاتی دیگر هم مهم است . همانطوری که می دانید دشمنان تراختور و ملت آزربایجان این روزها دست به نقاط قوت حرکتمان گذاشته اند . فاشیستهای فارس که از اوج گیری حرکت ملی آزربایجان در قالب تیم ملی سمبولیک آزربایجانیها به وحشت افتاده اند با به کار گیری شیوه های تحقیر و توهین نسبت به هواداران تیم و سمبلهای ملی همچون سمبل « بوز قورد » سعی در تخریب وجهه هواداران و حرکت ملی آزربایجان دارند .
آنها می خواهند شما از ابراز هویت خود خجالت بکشید ، آنها می خواهند شماها را آنقدر تحقیر کنند تا نتوانید بگویید من یک تورک آزربایجانی هستم ، سیاست آسیملاسیونی که 90 سال است بر علیه ملتمان جریان داشته است .
پس تو ای هوادار فهیم و غیور تراختور ، امروز بر توست که در مقابل دشمنان ملتمان بیاستی امروز وظیفه داری با حضور پرشور و پرتعدادت در ورزشگاه با نشان بوزقوردت چشمان راسیست فارس را کور کنی . این وظیفه ملی توست امروز وظیفه داری پلانهای دشمنانت را نقش بر آب کنی .
به امید پیروزی تیممان در مقابل تیم سپاهان اصفهان
« آزربایجان یوردوموز ـــــ تراختور بوزقوردوموز »

وعده دیدار ما :
روز :  دوشنبه 22 اسفندماه 1390
ساعت : 15 ( 3 بعد از ظهر )
مکان : ورزشگاه 70 هزار نفری سهند تبریز
به هنگام تلاوت قرآن همه ایستاده با دستهایی به نشان بوزقورد وحدتمان را به رخ دشمنانمان خواهیم کشید