۱۳۹۱ آبان ۱۶, سه‌شنبه

تیراندازی در داخل مقر نخست وزیر ترکیه


تك توران : رسانه های ترکیه از تیراندازی در داخل مقر نخست وزیری ترکیه خبر می دهند.بنا به گزارش تلویزیون سی ان ان ترکیه، امروز سه بار در مقر رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه در آنکارا تیراندازی شد.این تیراندازی در حالی بوده است که در مقر نخست وزیری ترکیه اعضای کابینه نشست داشته اند.
یک پایگاه خبری ترکیه اعلام کرد که تیراندازی امروز نزدیک مقر نخست‌وزیری ترکیه، یک زخمی برجای گذاشته است. پایگاه خبری «جیهان» جزئیات بیشتری از تیراندازی امروز در نزدیکی مقر نخست‌وزیری ترکیه را منتشر کرد.بر اساس اینگزارش، «نوری باشکابان» یک شهروند ترک امروز لحظاتی پس از شروع جلسه هیئت دولت در آنکارادر نزدیکی مقر نخست‌وزیری این کشور اقدام به تیراندازی و سه تیر شلیک کرد.این اقدامدر ساعت ۱۴:۳۰ ظهر امروز به وقت ترکیه صورت گرفت و بر اساس اطلاعات به دست آمده یک نفر زخمی شد و نیروهای امنیتی نیز بلافاصله این فرد را دستگیر کردند.خبرگزاری رویترز نوشت که هیچ‌کس در این حادثه زخمی نشده است و تیرها مشقی بوده‌اند و انگیزه عامل تیراندازی هنوز مشخص نیست.این خبرگزاری نوشت که جلسه هیئت دولت همچنان ادامه دارد و این تیراندازی جلسه را متوقف نکرد.
این شبکه خبری در عین حال گزارش داد که عامل تیراندازی خود را تحویل نیروهای امنیتی داده است اما تا به این لحظه انگیزه تیراندازی مشخص نشده است. دراین حادثه به کسی آسیبی نرسیده است.